Vraag ik mij af???? Kan me herinneren dat ik een tijdje geleden een paar reacties heb gelezen als: ik kan geen seks hebben met een man waar ik kleren voor moet halen. En nou net weer iemand die commentaar had op een topicopener omdat ze geen inspiratie had voor sneakers voor haar vriend.
Geen idee. Ik vind het altijd leuk om kleding voor mijn man te kopen. Maar we gaan ook regelmatig gewoon samen. Als ik alleen in de stad ben kijk ik gewoon of ik voor mijn man ook wat leuks zie.
Mijn man en ik zitten niet bepaald op 1 golflengte qua kleding, maar wanneer ik in de stad loop en ik zie iets wat ik leuk vind en waarvan ik vermoed dat hij het ook leuk vind dan neem ik het mee. Mocht hij het niets vinden breng ik het terug, moet zeggen dat ik bijna nooit iets voor hem meeneem maar ik zie niet in waarom je geen kleding voor je man zou kunnen kopen.
Whaha ik reageer net in een ander topic erover. Mensen die er zo over denken en zulke opmerkingen maken hebben heel wat sociale tekortkomingen denk ik maar. Als je geen seks met een man kan hebben waarvoor je kleding koopt dan heb je echt grote issues.
Misschien dat er meer wordt bedoeld dat het aantrekkelijk is dat mannen zelf aandacht besteden aan hoe ze eruit zien? Bijv ondergoed en sokken kopen voor je man vind ik weer iets heel anders dan dat een man zegt: kies jij maar sneakers voor mij, i dont care wat je kiest. Ik associeer dat toch een beetje met het niet-hebben van een mening en dat vind ik dan persoonlijk niet erg aantrekkelijk.
Ik vind het iig vooral oppervlakkig. Alsof een mening hebben iets te maken heeft met schoenen of kleding kopen. Ik ben iig blij dat wij wat meer diepgang in onze relatie hebben en ieder hier gewoon doet waar hij goed in is. Mijn man heeft totaal geen kaas gegeten van kleding, combineren e.d., mijn 4 jarige doet het nog beter. Maar hij kan weer andere dingen.
Geen seks mee kunnen hebben vind ik wel erg ver gaan, maar ik zou het eerlijk gezegd wel vreemd vinden wanneer ik kleding voor mijn vriend zou moeten kopen. Ik ben zijn moeder niet. Deze situatie is misschien erg overdreven, maar het uiten van een eigen mening en smaak associeer ik wel met een sterk karakter, terwijl ik iemand die alles door zijn vriendin/vrouw laat uitzoeken ook sneller geneigd ben om te zien als een pushover. Dus daar knap ik wel op af ja. Een keer iets meenemen vind ik anders, maar inspiratie zoeken voor welke schoenen hij moet dragen mag hij lekker zelf doen. We hebben het over een volwassen man hier hè, geen peuter.
Mijn man heeft een andere smaak kleding dan ik, wat betreft voor zichzelf. Dus hij koopt zelf zijn kleding.
Ik zou echt niet weten waarom ik kleding voor mijn man zou moeten halen. Dat kan hij toch prima zelf? Hij moet er tenslotte in lopen. En ik ben zijn moeder niet Hij gaat 2x per jaar een zaterdagochtend de stad in en komt dan thuis met een stapel nieuwe broeken, polo's en overhemden. Wij winkelen ook nooit samen, daar zien we de lol niet van in.
Het een sluit het ander niet uit lijkt mij. Je hebt genoeg mannen hoor die op ALLES zeggen 'wat jij wil schatje' en 'kies jij maar lieffie'. En tegenovergesteld heb je ook mannen die zeiken om elk gekozen vaasje in je huis of dat wel past bij de rest. Met beide soort mannen kun je denk ik prima en relatie met diepgang hebben. Ik zou me dood irriteren aan beide uitersten trouwens. Geen match maakt het nog niet oppervlakkig.
Ik zou het dan wel weer heel onaantrekkelijk vinden als mijn vent van eind 30 door zijn moeder uitgezochte kleding zou dragen.
Mijn man vind het wel leuk om er gekleed bij te lopen, maar kan echt niet zelf de zin vinden om op zaterdag in de stad te lopen Kan ik ook wel snappen als je 60 uur per week werkt of weken weg bent geweest. Ik koop zijn kleding meestal, hij past het thuis. Meestal heb ik goed gegokt en hoeft er dus ookniets terug. Schoenen moet hij wel zelf even fiksen
Haha, ik breng wat teweeg met mijn topic geloof ik! Ik zocht inderdaad naar inspiratie voor nieuwe sneakers! We gaan zaterdag samen shoppen en wilde alvast wat ideeen opdoen op internet.. Mij man heeft zeker wel een mening, maar wat kleding/ schoenen uitzoeken betreft laat hij mij daar graag in meedenken! Hij heeft er gewoon niet zo'n kijk op! Ik vind het juist leuk, hou van shoppen voor mezelf man en kinderen en vind dat heerlijk om te doen!!
Mijn man heeft een heel sterk karakter, maar geeft gewoon geen donder om kleding als het er maar netjes uitziet. Ik heb daar gewoon iets meer kijk op. Ik zie het eerder als gebruik maken van elkaar kwaliteiten.