Hoi, ik heb de bv nu helemaal afgebouwd en ukkie krijgt 4 flessen van 180+6. Maar ik vind dat hij zoveel spuugt. Het lijkt hem wel te veel, hoewel hij moeiteloos een fles leegdrinkt. Is dit voro iemand herkenbaar?
Misschien kan je beter wat kleinere flesjes geven? Dat ie wat teruggeeft is eigenlijk omdat hij te veel gedronken heeft. Dan doe je bijv 5 flesjes van 150cc of 120cc. Succes in ieder geval! Liefs, Hanneke!
Hoi Druif, Het is ook pittige kost voor de kleintjes hoor, zeker als ze bv gewend zijn, wat veel lichter verteerbaar is. Fv vult veel meer, dus ik denk dat het daarom komt dat hij elke keer wat teruggeeft/spuugt. Gewoon wat vaker in kleinere porties voeden, op een gegeven moment komt dat vanzelf wel goed (zo niet, ook prima toch?) Ik ben Boaz vanaf 9 maanden met fv gaan voeden. In het begin zat ik ook op aardig wat flesjes. Nu met zo goed als 11 maanden drinkt hij nog net geen 300cc fv en bij de boterham tussen de middag een beker volle melk. Had ik ook nooit meer gedacht. Succes!