hebben jullie dat nou ook tijdens de zwangerschap? Ik ben normaal echt een enorme koukleum. Maar sinds ik zwanger ben heb ik het continue maar warm. Er mag geen dekbed op bed, ik draag alleen maar hempjes met spaghettibandjes, ik zweet me rot bij alles wat ik doe en mijn voeten lijken wel te koken. En hoe verder ik ben, hoe erger het lijkt te worden. Soms word ik gewoon onpasselijk van het feit dat ik het zo warm heb. Pfffffffff, word er gestoord van, ik verlang er zelfs weer naar om een keer koude voeten te hebben
jep, join the club... ik heb nog nooooit van de regen gehouden, nu als het regent, vind ik het heerlijk!
Hihi, hier ook idd! Lag normaal met dit weer (ong. 11 graden) onder minstens één dekbed met een dik joggingpak aan, dikke trui erover, en broek IN de sokken. En nu loop ik dus in: t-shirtje met 3/4 broek op blote voeten zo gek! Hoop wel dat het nog een beetje goed komt als ik bevallen ben. Zo koud als ik het eerst had hoeft ook niet, maar zeker niet zo warm als nu!
Ik heb het ook de hele dag zo vreselijk warm. Loop nog net niet met klots oksels en dat terwijl ik normaal ook echt een koukleum ben.
Ja, hier nog een kouwkleum normaal gesproken. Heb ik trouwens nog best lang gehad, maar sinds ik een week of 30 zwanger ben...niet normaal meer. Word 's nachts wakker en dan loopt het zweet van mijn lijf af, haren zijn nat, net als het shirt waar ik in slaap. Word er knettergek van! Overdgs is het wel minder, maar als ik ook maar even iets doe in huis dan is het weer zover. Sta erg vaak onder de douche deze dagen, haha. Ben al blij dat het niet meer zo warm is en dat het weerbericht voor de komende week ook gunstig is (voor ons zwangeren dan...)
heb ik ook. is net alsof ik de hele dag net uit de sauna kom. ik slaap anders altijd met een dikke pyjama maar sinds kort slaap ik in mijn blootje! en mijn vriend profiteert ervan natuurlijk!
Jaa ik heb het ook heel erg warm ik neem niet eens wat over me heen als ik slaap en ik zet lekker de ventilator aan.. Maar als ik in de ochtend wakker wordt dan zijn mijn haren hoor hellemaal nat en zie ik allemaal druppeltjes op me gezicht haha Ik d8 dat ik de enige was Gelukkig niet
In het begin van mijn zwangerschap had ik het steeds zoooooooooooooooo koud! Nu daarin tegen loop ik de hele dag met klotsende oksels... Het schijnt nog erger te worden hoe verder je komt. Gelukkig ben ik hoogzwwanger in okrober/november hihihi
Ik heb het ook zó snel warm! Als ik iets doe staat meteen het zweet op mijn bovenlip! Het enige wat ik nog draag zijn luchtige t/shirtjes en minimaal een 3/4 broek, geen sokken! Hoewel die door het vocht toch niet meer passen
Herkenning, op het eind van mijn vorige zwangerschap had ik het - met name 's nachts - ook heel warm. Was wel lekker, want het was winter en dan ben ik normaalgesproken een enorme koukleum. Ik kan nu ik weer zwanger ben overigens ook weer minder goed tegen warm weer, vind het dus erg fijn dat het de laatste dagen weer wat koeler is. Sterkte en keep it cool Groetjes, Wendy
jaaaaaa ik ook een koukleun en kan normaal echt niet slapen zonder deken! nou.... ahum, nu ligt hij heel de nacht ver bij mij uit de buurt (en mijn man ook want die is ook te warm hahahaha)