Ik heb sinds een tijdje een onrustige hoofdhuid, het jeukt en heb zo nu en dan ook korstjes. Ik gebruik geen gel, wax, haarspray etc en was mijn haar met sls- en parabeenvrije shampoo. Föhnen en stylen zijn echt een zeldzaamheid. Af en toe gebruik ik een haarmasker. Wassen doe ik 2a3 keer per week en laat dat opdrogen aan de lucht. Wie heeft er tips?
Ik heb het ook altijd in de winter. Niet teveel aankomen en niets opsmeren, dan is het hier zo weer weg.
Ik had het ook, opeens uit het niets sinds mei 2016 Bleek psoriasis te wezen, Tot nu toe veel geprobeerd maar niets werkt , dermatoloog weet het ook niet meer en ondertussen blijft het haar verlies door gaan Ik zou dus echt wel even naar de ha gaan, Kan eczeem zijn of gewoon uitgedroogde huid, misschien is het wel heel simpel op te lossen
Zo te lezen die je al veel goeds voor je hoofdhuid. Ik zou het dus even aan de huisarts laten zien. Het kan best, wat de anderen ook zeggen, eczeem of psoriasis zijn.
Ik had het ook, nu gebruik ik head and shoulders voor de onrustige hoofdhuid en het is extreem verbeterd!
Veranderen van shampoo? Ik heb het om de zoveel maanden ook, vooral als het seizoen verandert. Zodra ik van shampoo verander is het dan vaak over.
Je huid raakt op den duur gewend aan producten, ik zou dus eerst een andere shampoo gebruiken. Welke gebruik je nu? Je zou shampoo van Zarga of iets uit de lijn van yes to... kunnen gebruiken.
Ik heb ook altijd een hele onrustige hoofdhuid. Ben er mee naar de huisarts geweest eerst allerlei vitamine adviezen. Later doorgestuurd naar dermatoloog. Een monster genomen van hoofdhuid en bleek eczeem te zijn. Dus misschien even laten controleren
Ik gebruik de yes to cucumber, ik heb een tijd Aleppozeep gebruikt en daarna Dr. Organics, toen ging mijn hoofdhuid protesteren en heb wat rondgeshopt qua shampoo en ook weer terug naar Aleppozeep. Maar niets (van wat ik heb geprobeerd ) helpt...
Je zou de head and shoulders voor onrustige hoofdhuid kunnen proberen. Ik heb soms ineens heel veel last van een jeukende hoofdhuid en zoals de rest ook al zegt werkt dat heel goed. Wanneer dat niet goed helpt zou ik toch eens naar de huisarts gaan....
Ik ben al veel minder gaan wassen, omdat mij dat gezonder lijkt voor mijn haar. Ik waste echt elke dag, maar het zit wel beter dan voorheen. Maar 1x per week zou ik niet kunnen...
@alle dames, dank jullie voor jullie reacties! Ik ga eerst de Head&shoulders proberen, mocht dat geen gewenst effect hebben dan bel ik de huisarts voor een afspraak.
Ik ben al een half jaar bezig mijn haar te ontwennen en minder vaak te wassen, maar na 3 dagen is het echt geen gezicht meer, zo vreselijk vet.