Afdekhoes trampoline

Discussie in 'De lounge' gestart door owly, 9 nov 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Sinds het voorjaar hebben we een trampoline, nu komen we voor het dilemma breek je de boel af en krijg je hem dan in het voorjaar weer stevig in elkaar.

Optie 2 een afdekhoes.

Wat doen jullie?

2. Dompiewompie

Dompiewompie Fanatiek lid

2 jul 2018
    1.168
    1.489
    113
    Vrouw
    Ik laat hem gewoon staan, mijn kinderen springen er in de winter ook op :thumup:

owly vindt dit leuk.
  3. autumn86

autumn86 Bekend lid

3 sep 2014
    790
    532
    93
    Wij laten hem ook gewoon staan. Kinderen springen er nog vaak op, ook in de winter.
    Wel sla ik nog even weer pennen in de grond om hem extra te verankeren. Trampoline is deze zomer naar de andere kant van de tuin verhuisd.
    Zodra het weer mooi weer is gaat er een sopje overheen kindjes krijgen een borstel en mogen de trampoline schoonmaken. Daarna lekker even afspoelen met de tuinslang.

owly vindt dit leuk.
  4. Amberxx

Amberxx VIP lid

6 nov 2013
    5.019
    5.229
    113
    Een grote trampoline zou ik afbreken. Tenzij je veel ruimte hebt in de tuin of schuur. Anders heb je maanden zo'n lelijk ding in je tuin. Ook gevaarlijk met stormen en harde wind.

Hier een ingegraven trampoline met een afdekhoes. Scheelt in het behoud van de trampoline. Geen groene aanslag of slijtage / vuil van winterweer.b

owly vindt dit leuk.
  5. Zonnebloem92

Zonnebloem92 VIP lid

4 dec 2012
    10.846
    4.213
    113
    Vrouw
    Zuid Holland
    Wij doen er een afdekhoes over.

6. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.709
    4.026
    113
    Overijssel
    Sorry TS, ik heb ook een vraagje: wij hebben ook sinds deze zomer een trampoline. Kan het net en toebehoren er ook omheen blijven?
    Of wordt het dan te vies? ( groene aanslag)

7. miepje77

miepje77 Fanatiek lid

25 mei 2008
    1.881
    448
    83
    Gewoon laten staan en niet afdekken. Hier springen ze het hele jaar door. Juist heerlijk in de winter. Even naar buiten en de energie eruit :)

8. Magnolia29

Magnolia29 VIP lid

30 nov 2015
    11.454
    23.123
    113
    Vrouw
    Wij ruimen hem wel op, net vorig weekend gedaan. In het voorjaar zetten we hem weer op, net zo stevig als het jaar ervoor :thumup: We hebben 'm nu 3 jaar (1.80 m doorsnede met net, enz) dus gaat straks z'n 4e seizoen tegemoet ;)

9. RLSD

RLSD Niet meer actief

Wij hebben een ingegraven trampoline, dus die blijft mooi staan. Wij doen er geen hoes omheen, onze kinderen maken er hier heel het jaar door gebruik van.

10. GossipGirlxoxo

GossipGirlxoxo Niet meer actief

Hier blijft hij staan. Bij droog weer in de herfst en winter word hij ook gebruikt. Met sneeuw is het zelfs een feestje.
    Ik heb geen afdekhoes maar maak de rand wel elke week schoon zodat deze mooi blijft en stofzuig zo nodig even het vuil en de bladeren eraf.

11. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Zeer verschillende meningen dus. Ik verwacht niet dat hij in de winter gaat springen.

We zaten er ook over te denken om het net weg te halen. De rest af te dekken met zeil. Had al gelezen dat je die niet zo maar er af kan halen.

Voor de personen met hoes welke gebruiken jullie?

12. Inge1984

Inge1984 Fanatiek lid

10 sep 2015
    1.800
    1.619
    113
    Wij hebben een ingegraven trampoline en er vorig jaar een hoes voor gekocht. Zonde van ons geld. Die hoes is vrij log om eromheen te krijgen. En het bleek dat er nog erg veel gesprongen werd in de winter. Deze winter blijft hij er dus af en gaat ie er alleen om met oud en nieuw om schade te voorkomen.

We hebben de hoes die erbij hoort. Berg trampoline met Berg hoes dus.

13. Linda86

Linda86 VIP lid

Wij laten hem ook gewoon staan, zonder afdekhoes. Er wordt heel het jaar door gebruik van gemaakt. Zonde om 'm maar een paar maanden per jaar te gebruiken vind ik.

14. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Optie 3: gewoon laten staan zonder afdekhoes. Ding is hier al een paar jaar oud en staat in weer en wind. Niks aan de hand. Mn kinderen springen er het hele jaar door op dus dan is een afdekhoes ook niet echt handig

owly vindt dit leuk.
  15. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.299
    10.268
    113
    Ik had inderdaad al gelezen dat het niet makkelijk is om er om heen te trekken. Je kan hem niet gebruiken om even af te dekken en daarna weer te springen.

Ik verwacht niet dat hij in zijn uppie nog veel gaat springen in de herfst en winter.

Deel Deze Pagina