Zit eraan te denken een lampe berger aan te schaffen. Niet zozeer voor het luchtzuivernd effect maar meer voor het lekkere luchtje. Vinden jullie het luchtje snel vervliegen zodra de dop erop gaat? . Stopcontact luchtjes vind ik niet lekker en wierrook hou ik ook niet van. En heb wat lekkere testers geroken van lampe berger vandaar mijn vraag. En als je hem elke dag een uurtje aan hebt hoe lang doe je nog dan met een flesje van 500 ml?
Tip: zoekfunctie gebruiken. De naam Lampe Berge komt hier zo vaak voorbij in topics dat je bijna zou denken dat zp leden er aandelen in hebben....
Ik ben in de minderheid geloof ik, maar ik vind het vreselijke geuren. Veel te sterk en krijg er koppijn van. Alleen vanille vind ik uit te houden als ik het meng met de neutrale olie.
Je doet er totaal niet lang mee en helemaal niet als je hem iedere dag een uur laat branden. En je ruikt het heel goed als hij aanstaat maar 15 min de dop er weer op en heel het geurtje is vervlogen. Maargoed sommige zweren erbij ik vind het zonde van mn geld en doe hem alleen aan als ik bijvoorbeeld uitgebreid gekookt heb.
Ik gebruik hem voornamelijk als ik bepaalde (kook)geuren weg wil krijgen. En heel soms als ik er zijn in heb. Ik vind dat de geur niet lang blijft hangen nadat de doop er weer op zit. Als ik lang van een geur wil genieten zet ik mijn geur diffuser aan. Daar gaat water in en maar drie tot 6 druppeltjes geurolie en die zet in dan gewoon de hele avond aan. De geurolie is veel goedkoper en gaat veel langer mee dan lampe berger navullingen.