Moet ik me zorgen maken?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 5 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Hoi,

Ik heb wel eens een topic geopend omdat ik de kleine nog niet voelde. Nu sinds een dikke 2 weken voel ik haar wel. En soms echt stampjes...Echt leuk!
    Nu kon ik vanacht dus niet slapen van de keelpijn en ons kindje heeft me de hele nacht gezelschap gehouden, echt de hele nacht liggen trappelen, zo leuk!
    Ik ben uiteindelijk om 6 uur in slaap gevallen (toen stond mijn vriend net op) en toen ik wakker werd weer hartstikke keelpijn en buikpijn van het hoesten.
    En sindsdien heb ik onze meid niet meer gevoeld. Moet ik me nu meteen zorgen maken? Of zou ze nu lekker slapen?
    Ik voel haar wel altijd 's morgens en 's avonds het meeste. Overdag niet zo heel duidelijk. En gisteravond en nacht dus echt bijna de hele tijd.
    Ik wil me niet meteen zorgen maken, ik denk dat ik haar voor het laatst rond 6 uur gevoeld heb.

Ik wil me niet meteen ongerust gaan maken.

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    volgens mij hoef je je geen zorgen te maken.
    ik heb gelezen dat de baby meestal gaat trappelen als mama aan het rusten is, dus aangezien je vanaf 6 uur wakker bent zal je kleintje nu wel lekker aan het slapen zijn :D

3. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Die ligt lekker te slapen hoor! Ik heb het ook altijd, de ene dag is de kleine lekker aanwezig en dan ligt hij de volgende dag veel te slapen....
    Is dus heel normaal hoor!

Hij/zij zal zich vast vanavond weer melden.

Groetjes,
    Chantal.

4. Niet meer actief

Ik hoop het! Vanavond moet ik naar de VK.
    En nu ben ik ook nog ziek....maak ik me ook meteen zorgen of dat kwaad kan voor de kleine! Pfffff ik ben echt erg. Ik lijk op mijn moeder :)

5. Niet meer actief

hoi meid
    je kleintje zal idd gewoon lekker liggen te slapen
    succes vandaag bij de vk ;)

6. Niet meer actief

Ik meen soms dat ik iets voel, maar heeeel zachtjes...... :(

7. Bo20

Bo20 Fanatiek lid

8 jun 2006
    2.696
    0
    0
    HR
    Wat leuk! Ben jaloers, wil mijn kindje ook graag voelen, haha!

Denk idd dat je je niet ongerust hoeft te maken.. en vraag het anders vanaaf even aan je vk :)

8. loca

loca Bekend lid

18 mrt 2006
    544
    1
    0
    Flevoland
    Hoi Indy,

Ach meisje, je bent nu ruim 28 weken en heb al veel postings van je gezien waarin je erg onzeker bent over je zwangerschap.
    Je moet misschien nog maar 12 weekjes, geniet daar nu alsjeblieft van. Het is zo voorbij. En als die kleine er dan is baal je als een stekker dat je niet hebt genoten van je zwangerschap.

Ik heb ook wel m'n angsten hoor, maar ik probeer het zeker niet te laten overheersen.
    Je gaat een prachtig kindje op de wereld zetten! Vertrouw daar op.

Is niet bemoeizuchtig bedoelt, maar oprecht!

Liefs,
    Loca.

9. Niet meer actief

Dank je wel Loca, vat ik ook niet zo op hoor :)

Ik ben nu eenmaal een stresskipje. Ik probeer echt te genieten en als ze beweegt geniet ik ook echt. Dan blijf ik zo lang mogelijk liggen.
    Maar als ik haar dan weer even niet voel ben ik meteen bang dat er iets mis is. Ik weet dat het misschien niet hoeft....maar ik kan er soms niets aan doen.
    Ik kan gewoon niet wachten totdat ze in mijn armen ligt!

Maar bedankt voor je reactie. Ik weet dat je helemaal gelijk hebt hoor!

10. Niet meer actief

Hoi, alles was gelukkig goed bij de VK. Ze was goed gegroeid! En het hartje weer gehoord. Ze lag nog steeds in een stuit, al de hele zwangerschap volgens mij.
    Ik heb het nog over de bewegingen gehad. Als ik de kleine 10 x per dag voel is het goed, maakt niet uit wanneer. Als ik 's morgens 10 x voel is het al goed, zei ze. Ik ben bang dat ik me hierover toch de hele zwangerschap nog zorgen blijf maken. Ik heb haar vanmorgen voordat ik opstond nog gevoeld, maar sinds die tijd niet meer, dus sinds 8 uur niet meer. Is dat dan normaal?

11. Anz

Anz Actief lid

21 dec 2006
    288
    0
    0
    Den Haag
    Hoe gek kan je jezelf maken?
    Je hebt het over twee of drie uurtjes niet voelen! Ik voel en voelde bij m'n vorige zwangerschap ze weleens 2 dagen niet of veeeel minder. De vk is toch duidelijk geweest?

Sorry als dit als een aanval klinkt hoor. zo bedoel ik het helemaal niet. Natuurlijk moet je onzekerheden kwijt kunnen, maar je maakt het jezelf wel errug moeilijk zo.
    Kop op!

12. joyce

joyce Bekend lid

nou anz heeft wel een beetje gelijk hoor.
    ik denk van hoe meer je je er op gaat focussen hoe minder je gaat voelen want dan ben je bijvoorbaat ook al niet blij met 1 schopje snap je?
    ik vind het zelf ook moeilijk hoor als ik dan even niks voel maar dan ga ik even liggen of ik leg mn hand op mn buik en dan voel ik hem wel weer.
    probeer te genieten.
    moeilijk he? ;)

groeten joyce

13. Niet meer actief

Jullie hebben gelijk meiden! Ik voel me ook niet aangevallen hoor. Ik weet dat ik zo erg ben ;).

Ik heb vanmiddag maar geshopt met mijn moeder en iets ontzettends liefs gekocht voor ons kindje. En net voelde ik haar eventjes bewegen! :)

Elke keer neem ik me voor om niet ongerust te zijn, maar het lukt me niet!

Ik ga het weer proberen! Dank jullie wel voor jullie adviezen!

14. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    lekker genieten van dit heerlijke gevoel meid en een paar uurtjes niet voelen is helemaal niet erg dat kleintje wil ook lekker slapen

Deel Deze Pagina