onrustige/huiluurtjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Essiedo, 2 dec 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essiedo

Essiedo Lid

3 nov 2009
    60
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi,

Abel is 3,5 maand. het gaat goed met het mannetje. Wij hanteren rust en reglmaat en hij slaapt alweer 8 weken ingebakert (gaan we volgende week afbouwen). 's morgens en 's middags slaapt Abel goed, maar na de fles van 15:00, slaapt hij hooguit een uurtje (uitzondering daar gelaten) We leggen hem wel gewoon in bed, maar hij word snel wakker en is dan onrustig, we halen hem dan maar naar beneden, het best ligt hij dan in de kinderwagen en dan is het overbruggen naar de volgende fles van half 7/7 uur, daarna naar bed rond 20:00 en dan slaapt hij weer goed. Soms huilt hij dan ook ontroostbaar, dan maar even uithuilen!
    Deze 'onrustige uurtjes heeft hij al vanaf zijn geboorte, typisch hé? We gaan ook meestal in die tijd met hem weg, in de wagen ligt hij meestal rustig.
    Hoe vullen jullie deze 'onrustige' uurtjes?

grt Esther

2. suze30

suze30 Fanatiek lid

7 jul 2009
    2.188
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi,

mijn dochter is ook 3,5 maanden en heeft ook dat ze na de fles van half 4 nog een half uurtje/3 kwartier slaapt en dan begint het "huiluurtje" als het droog is loop ik er meestal ook even uit, maar zoals vandaag dat mijn vriend is overwerken en ik nog 2 oudere kids heb, moet ik met dr rondjes lopen, alleen dan is ze tevreden, zij heeft het ook al vanaf de geboorte, de andere 2 hebben het ook gehad, volgens mij was het rond de 4/4,5 maanden over,dus nog even doorbijten:D

Deel Deze Pagina