zo geschrokken vanmorgen..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 31 mrt 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Vanmorgen de schrik van mijn leven gehad....
    Ik hoor onze dame van 2 heel erg gillen en dan ook echt gillen en in paniek gillen.
    Ik had haar even daarvoor nog bij de tuindeuren zien staan en dacht dat ze naar buiten was.
    Dus ik vlieg in mijn crocs om naar buiten te gaan, maar eenmaal de deur open blijkt het daar niet vandaan te komen.
    Dus weer terug naar binnen om boven te gaan kijken, hoor ik ineens mijn wasdroger draaien die ik niet heb aangezet.
    Blijkt het gegil uit de wasdroger te komen die dus staat te draaien.
    Normaal weet ik altijd precies met welke knop ik hem open moet krijgen maar nu dus even niet.
    Gelukkig is alles goed afgelopen, maar stond te trillen op mijn benen.
    Waarschijnlijk is ze er in gekropen en heeft de deur dicht getrokken waarna onze jongste van 13 maanden op de knoppen is gaan drukken.
    Na van de schrik bekomen te zijn en even helemaal confuus te zijn is ze nu weer lekker aan het spelen en mankeert niets.

Ik voel me er wel rot onder, ook omdat ik beter op had moeten letten misschien, maar was even het haar van onze oudste dame aan het doen en had haar nog geen 5 minuten terug nog zien rond scharrelen, dus lang heeft ze er niet in gezeten.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    O wauw...dat is schrikken inderdaad.

Het is goed gegaan....laat het verder los.

Je kunt niet overal ogen hebben en je hebt super snel gehandeld.

3. sennavt

sennavt Actief lid

18 feb 2015
    287
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo dat is idd schrikken ja, kan me voorstellen dat je even van je gemak af bent. Maar ik denk ook dat we allemaal wel eens zo'n moment hebben dat je denkt: oei, gelukkig is dat goed afgelopen.

Gelukkig was je er snel bij! Waarschijnlijk zal ze de volgende keer ook wel 2 keer nadenken hoop ik!

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Oh nee, dat is schrikken! Gelukkig was je er op tijd bij!

5. Zinaa

Zinaa Fanatiek lid

28 mei 2010
    3.719
    22
    38
    Wow jemig!! Ik heb zo'n slot erop dat als hij eenmaal draait dat hij wel tussentijds kan stoppen maar dat de deur dan pas een minuut of 2 later opengaat. Ik zie mijn jongen er al inzitten en het deurtje gaat niet open..ppff

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    :$ Gelukkig is het goed afgelopen!

7. Drieka

Drieka Niet meer actief

Gelukkig is het goed afgelopen allemaal :$

Je kan niet overal ogen hebben en met 5 kinderen is het ook erg lastig om iedereen tegelijk in de gaten te houden.
    Hopelijk heeft ze ervan geleerd en doet ze het niet meer!

8. raspberry

raspberry Niet meer actief

He bah zeg, kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent...!
    1 troost: die twee zullen vast niet snel meer met de wasdroger gaan spelen... Pfff... :(
    Jezelf niet kwalijk nemen, kinderen bedenken gewoon echt idiote dingen af en toe :(

9. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.496
    2.948
    113
    :$

Jeetje zeg! Ik snap dat je ontzettend geschrokken bent!

10. ylvi

ylvi Actief lid

9 dec 2011
    298
    0
    16
    Ja, dat is zeker schrikken!
    Onze oudste zijn wij ook eens kwijt geweest...wij hoorden haar ook schreeuwen en dachten ook dat ze buiten was. Wij dus zoeken, maar niet te vinden. Tot we in de bijkeuken stonden en het gegil ook uit de droger kwam. De droger zat ook dicht, maar stond niet aan (ze was op dat moment nog 2 en enigst kind).
    Toen stonden ook wij al te shaken op onze benen! Laat staan dat hij dan ook nog eens aan staat!
    Nu met een tweede kind erbij ben ik er ook erg alert op omdat ik dus weet dat de kids ook zo in de droogtrommel kunnen kruipen....

11. Brinta

Brinta Fanatiek lid

9 apr 2013
    2.145
    191
    63
    Zuid holland
    Wauw!
    Gelukkig is alles goed afgelopen, kan wel begrijpen dat je flink geschrokken bent.

12. regenboogworst

regenboogworst Fanatiek lid

22 aug 2014
    1.297
    75
    48
    gelukkig is het goed afgelopen.

Paar maanden geleden las ik hoe gevaarlijk die kleine batterijen van een horloge zo gevaarlijk kunnen zijn.

Ik was gister aan het koken totdat ik merkte dat beide kinderen en de jongste er 2 in hun handen hadden..
    Ze hadden het van die lampjes van de fiets van de hema.

Ik in paniek gepakt en vragend of ze er nog 1 hadden en evt in de mond hadden gestopt..
    nee was het antwoord. Ik snel het andere lampje open maken om te kijken hoeveel erin zaten en gelukkig 2.

Ik was echt in paniek. Ik snap precies hoe je je voelde.

13. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Pff wat eng! Gelukkig was je er snel bij.

14. Roos12

Roos12 Fanatiek lid

4 jan 2015
    1.725
    809
    113
    Mensen, wat een schrik!! Gelukkig dat het allemaal goed is gegaan :) Ik zou van schrik geloof ik wel een traantje hebben gelaten. Sommige dingen kan je ook haast niet van tevoren bedenken.

15. Mamzb

Mamzb Niet meer actief

Jeetje, ik snap dat je daar vreselijk van schrikt!!

Gelukkig is alles goed afgelopen, en neem het jezelf niet te kwalijk.
    Ze zullen het inderdaad wel afgeleerd zijn ;)

16. LiLaa

LiLaa VIP lid

9 feb 2011
    6.120
    0
    36
    Genieten van mijn mooie gezinnetje
    Op de roze wolk :-)
    Jeetje dat is schrikken! Krijg kippenvel ervan 😨.
    Gelukkig was het goed afgelopen!

17. oxbow

oxbow Niet meer actief

Roos12: heb inderdaad wel even mijn tranen moeten bedwingen ook voor de andere kids, maar nog als ik er aan denk wat er had kunnen gebeuren mocht ik even niet in de buurt geweest zijn...

allemaal bedankt voor de lieve reacties, gelukkig is dochterlief het hele voorval alweer bergeten en heeft er niets aan over gehouden, ze heeft toch rondjes gedraaid in dat ding.

18. horselover

horselover Fanatiek lid

24 aug 2008
    2.518
    1
    0
    Zodeju dan schrik je!!!!

Ben altijd blij dat moeders dit soort berichten met ons delen, want ineens denk ik dan jee dat zijn dingen waar je niet zo snel bij stil staat dat dat kan gebeuren.

19. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Oh jeetje wat een schrik! Pfff gelukkig goed afgelopen!!!

20. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

8 okt 2006
    34.228
    7.276
    113
    Vrouw
    Brabant
    Dat is toch alleen met een wasmachine?

Deel Deze Pagina