Nou de titel zegt het al . Ik ga m'n dochter dadelijk ophalen van het kdv en dan is er nog een hele lange, warme middag... In de flat hier loopt de temp net zo hard op als buiten. Het is nu nog 'maar' 25 graden, maar dat zal snel veranderen, als de zon verder draait. De 2 balkonnetjes stellen overigens amper wat voor, dus ook daar kan ze niet spelen. Dus we moeten wég! Zwembad hebben we gisteren gedaan, maar het peuterbadje was dus en te koud en net te diep voor haar (ze kan nog niet lopen en zittend/kruipend ging ze onder) . Dus tja... wat blijft er dan over... Wat doen jullie op zo'n hete dag als deze met je kleintje? groetjes Athina
Onze meid is dan maar 4 maandjes, maar wij spelen heel veel binnen. Alle rolluiken zijn vanaf 7 uur s'morgens dicht en dan is het rond de 24/25 graden binnen. En s'middags gaat ze buiten onder de luifel in de schaduw lekker in de tummy-tub (30 minuten). Dan is ze toch even buiten geweest en ze vind het heerlijk. Verder kom ik met de kleine met dit weer niet buiten (veels te warm).
Ik blijf met de kleine ook binnen. Alle lamellen dicht. En hopen dat de temp. niet te hoog oploopt binnen. Het is echt te warm om naar buiten te gaan met haar. Nu is ze ook pas bijna 12 weken.
wij vertoeven ook binnen.ik kan niet tegen hitte dus ik blijf binnen hier is het nu z'n 21 graden dus goed te doen. verder zou ik het eigenlijk zo niet weten.ja wandelen maar daar word je nu ook niet vrolijk van.
Nou, das niet helemaal waar. In de bossen vindt je echt prima verkoeling. Voor je kindje ook zat te zien en te horen, lekker wat koude limo mee en gewoon genieten!
Helaas zijn dat alle 3 dingen die hier niet zo voor handen zijn... Badje voor op straat opzetten is ook zo'n gedoe met het slepen met water Maar de meeste blijven dus ook maar gewoon lekker binnen.... Misschien dat ik dan maar zo brutaal ben en ongevraagd de sleutel van m'n broer gebruik en gebruik maak van zijn (iets koelere en grotere) huis met tuin.. misschien ook maar even langs de lekkere koele supermarkt haha, om wat lekkers voor ze te halen om achter te laten...
Wij zitten veel binnen maar ook lekker buiten in het badje vanochtend effe gedaan maar het zonnetje scheen er nog niet oop nu effe in bed en straks weer in het badje.
wij hebben ook alles dichtzitten en we blijven ook lekker binnen tot het einde vd dag (tuin op het zuiden), met dit weer vind ik het echt te warm om erop uit te gaan met haar.
Vanmorgen al vroeg een wandeling buiten gemaakt toen was het nog niet zo heel heet, de rest van de dag lekker binnen, is toch nog wat koeler dan buiten.
Grappig om te lezen dat de meeste binnen zitten. Wij zijn met dit weer echt van 8 uur 'smorgens tot 10 uur 'savonds buiten. Nu kunnen wij wel erg goed tegen de warmte, dat scheelt natuurlijk wel.
ik ben nu ook binnen. Al moest ik daarstraks de deur uit om wat kleding voor mijn kleine mannetje te halen. Hup hij in zijn romper in de kinderwagen. En ik duwen maar. pffff als ik naakt rond kon lopen had ik dat gedaan. Er zijn nu 2 redenen waarom ik niet graag naar buiten gaat. 1. De warmte 2. Die rot wespen. T sterft er echt van en ik ben er als de dood voor. Zaterdag heb ik een bbq bij mijn vriend op de voetbal en dan zou ik met rené later komen daarheen. Maar ik zie het gewoon niet zitten met die rot wespen. Dus weet nog niet of ik gaat. En als ik ga neem ik een elektrische vliegenmepper mee.
wij blijven lekker binnen vandaag. Max is net iets meer dan 6 weken en heeft het helaas gauw warm. 's avonds zetten we het campingbedje buiten, in de schaduw in een hoek waar het eerste een beetje wind is. Gisteren vond hij het lekker, En daarna afkoelen in een badje voordat we naar bed gaan. Hopelijk werkt dat vandaag ook. Heell veel succes met de hitte. Krissa
ik en youame gaan zo een kleed op het gras leggen hier achterthuis en gaan net doen of we vandaag een dagje weg zijn haha we gaan soort van picknikken en zwemmen en veel lol maken
Wij zitten ook binnen vandaag..... Op haar slaapkamertje is het echt niet te harden, dus ons meisje ligt vandaag in haar luier in de wagenbak in de woonkamer. Daar is het "maar" 26,5 graden (huis op zuid-westen).... Arm kind, ze heeft er echt last, ze heeft bijna nog niet geslapen vandaag en zit steeds maar te jammeren....
pff ik heb alles hier potdiecht zitten maar het is hier 27!!! graden binnen en buiten niet veel minder, ga zo de tummy tub pakken en de kleine daar even in afkoelen..pff... Ik zit ook op een flat maar blijf echt binnen
Hier ook lekker binnen hoor, t is mij te heet buiten. Vanochtend vroeg even buiten geweest dat was wel lekker. Gelukkig heeft Niek zijn kamer niet op de zonkant, die komt daar s avonds pas, dus daar is het lekker koel (in hoeverre het koel kan zijn met deze temp ) Aan het einde van de middag als de zon achter het huis is verdwenen gaan we wel even naar buiten.
nou ik heb op dit moment een afwasteiltje gevuld met een laagje water en daar wat spuugdoekjes en washandjes in gedaan en die zit ze nu lekker leeg te zuigen en in en uit de bak te halen dus zo lang ze zich vermaakt (en ikzelf het vol kan houden) blijven we ook nog maar even binnen...
Vanmorgen nog even met z'n 3-tjes boodschappen gadaan. Vanmiddag kan Lotte in het badje op het balkon en Milan blijft lekker binnen, of in z'n bedje of in z'n box. Wij krigen de zon pas rond 16.00 en wonen aan het water met een windje dus is best uit te houden nu.