pfff wat een dag wat een dag.... onze zoon viel vanmorgen en ja hoor tegen de rand van de tafel.... ik kijken na ze tanden mog niet bloeden als een gek koude doek gepakt en een lekker waterijsje voor een beetje verdoving.... gelukkig hielp dat maar uit ze tuitbeker wou die niet drinken dus dan maar gewoon bekertje gepakt.... omdat we niet goed na ze tanden konden kijken moesten we wachten tot hij sliep en ja hoor rond 5 uur viel die dan eindelijk in slaap..... ik gelijk kijken pfff en schrok me dood wat zag dat eruit gelijk foto gemaak en tandarts gebeld ja hoor met vakantie pff heb ik weer eerst de dokter en nu de tandarts.... toen de noodtelefoon nummer gebeld en ja hoor komt u maar we maken de praktijk voor u open omdat het om ons zoontje van nog geen 2 jaar ging.... En ja hoor daar zaten we voortand moes eruit getrokken worden gelukkig ging het snel met een spryverdoving en daarna een verdoving met spuit en toen kon die eindelijk getrokken worden.... maar wat heb ik lopen janken pffff en kan nu nog steeds wel janken maar als ik nu naar ons zoontje kijk moet ik wel lachen om die tand die eruit is.... en toen de tand getrokken was wou die heel snel weg logies zou ik ook willen... maar ondanks alles zei die met een bloedende mond wel netjes daagggggg.... en toen moes ik wel lachen en me vriend ook maar wat een dag pffff ben blij dat dit voorbij is..... sorry dames maar moes het ff van me afschrijven want was me wel een dagje vandaag..... heb nog niet gegeten dus me pizza lig nu in de oven en ga ik eindelijk genieten.....en hopelijk hou ik het binnen want me hart zit nog steeds in me keel....
Aflossen, arm mannetje.. Kunnen jullie nu even bij komen, hopelijk heeft ie er niet te veel last van.
bijkomen doen we nu zeker zodrek lekker eten want dat hadden we nog niet gedaan... de verdoving werk nog denk ik dus hij heeft er geen last van rent de kamer weer rond en lach zich een deuk in de deur.... maar straks mag die weer zetpilletje en dan hopelijk gaat die slapen.....
nou stoer wil ik niet zeggen want hij heeft echt de heleboel bij elkaar gekrijs.... maar toen de tand eenmaal eruit was was het wel weer een stoere bink.... maar ondanks alles heb ik toch ff ze eerste tandarts bezoekje op foto vast geleg...en dit was de tand waar het omging...
Ahh wat heb je een stoer mannetje. Heel zielig dat z'n tandje eruit moest, ik zou ook enorm moeten huilen! Maar hij heeft zich goed gehouden en is het vast zo weer vergeten. En als ie straks wat ouder is en indruk wil maken op andere kindjes heeft hij alvast één stoer verhaal .
OMG wat heftig niet van die tand missen, dat is wel sneu maar het is gelukkig nog zijn melk gebit. Maar dat hij zo overstuur raakte (logisch!) hoe is het nu met hem?
Ach wat een arme drol, kan me voorstellen dat hij voorlopig geen tandarts meer wil zien. Gelukkig zal er over een paar jaar een mooie nieuwe tand voor in de plaats komen.
ja gaat goed met hem hij heeft zelfs geen zetpil meer nodig.... hij eet en drink weer zoals normaal en rent het hele huis weer door dus hij voelt zicht kip lekker weer....
pfffff nou gelukkig maar... hier nog zo'n brokkenpiloot maar hij mist gelukkig maar een heel klein stukje van zijn tandje
Nou dat vraag ik me wel eens af maar het is niet zwart geworden en hij heeft er geen last van... In oktober gaat hij mee naar de tandarts, waar ik zelf als de dood voor ben. Gelukkig is het een hele leuke vent want ik ben niet van plan mijn angst te laten zien.... Daarom vind ik het ook zo knap van je mannetje! Hoop dat hij niet nu ook al een chronische hekel heeft aan de tandarts...
zodra onze tandarts terug is met vakantie gaan we gelijk ff afspraak maken voor controlle gewoon voor mij en dan ook ff bij onze boef laten kijken zodat die over de angst als die die heeft heen komt.... tandarts komt terug op me zoontjes verjaardag dus probeer in die week nog wel te kunnen komen...
idd maar het gaat goed... hij heeft alleen die dag van de tand trekken een zetpil gehad... de volgende dag had die nergens geen last meer van...
a die pop!!!! hier ook gehad de jongste uh bedoel de middelste mist 2 voor tanden hij is gevallen op een bijzet tafeltje gelukkig direct er in zijn geheel uit. maar ow wat heb ik zitten huilen!!! en de tanden hebben er niet eens `1 jaaar ingezeten.
hey meis dat is schrikken! als ik je een kleine tip mag geven want waarschijnlijk zal hij nu wel bang zijn voor de tandarts. in westervoort zit een speciale kindertandarts daar gaat die oudste van mij ook heen. die is na ene ongeluk bang voor witten jassen zeg maar (huisarts ziekenhuis tandarts) daar zijn ze zooo lief voor kinderen ze kunnen daar spelen en doen en dan word het even na gekeken en klaar spelender wijs zelfs mijn zoon is er helemaal op zijn gemak hihi