Ons 1ste kindje

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door LisaNL, 25 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LisaNL

LisaNL Lid

25 apr 2016
    14
    0
    0
    #1 LisaNL, 25 apr 2016
    Laatst bewerkt: 25 apr 2016
    Hallo allemaal.

Wij zijn vandaag 5 weken zwanger. ( eerste dag van de laatste menstruatie was op 21-03-2016 )
    3 Mei krijgen wij onze eerste echo. Dan ben ik 6 weekjes + een aantal daagjes. Wat voor ons heel erg spannend is. Want vorig jaar eind april hebben wij een prille miskraam gehad.
    Dus nou heb ik een heel dubbel gevoel. En ik heb ook geen last van symptomen. Behalve dat mijn borsten af en toe gevoeliger zijn dan normaal. En ik krijg soms lichte buikpijn / hoofdpijn.
    Ik denk dat ik pas echt de bevestiging zwanger zijn heb als wij de eerste echo hebben gehad. Heel spannend dus!
    Inmiddels hebben wij 4 testen gedaan (22 tot 25 april). en alle 4 de testen hebben 2 dikke duidelijke strepen erop. De test die ik vandaag gedaan heb heeft een duidelijkere streep dan afgelopen 3 testen.
    Ik voel me aan de ene kant wel zwanger. Maar aan de andere kant ook niet. Zijn er meerdere mensen die zich hier in kennen?

Ik probeer er van te genieten maar het is best moeilijk.

Ik hoop hier een leuke tijd door te brengen op het forum tijdens de zwanger schap :) en eventuele tips en steun te vinden.

Hieronder 2 foto's van 2 testen (22 april en 25 april)

image4.jpg

image2.jpg

Groetjes

2. Puckeltje

Puckeltje Niet meer actief

Meid van harte gefeliciteerd 🍼

Kwaaltjes zullen komen en gaan... welkom! 😉

3. Kruimell

Kruimell Lid

9 dec 2015
    37
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Geniet van je zwangerschap
    Voor mij ook de eerste zwangerschap, heel af en toe kwaaltjes maar niet heel aanwezig dus ook wat onzeker, donderdag eerste echo, hoop op een bevestiging!

4. Vita Rose

Vita Rose Fanatiek lid

6 aug 2015
    1.047
    34
    48
    Vrouw
    Gefeliciteerd! Mooie testen!

5. PrettyLove

PrettyLove Niet meer actief

Gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap gewenst!

6. wondertje2015

wondertje2015 Fanatiek lid

26 jan 2016
    1.454
    90
    48
    Vrouw
    huisvrouw
    bij mijn geliefde
    Gefeliciteerd en mooie testen hoor :)

7. dreumesje

dreumesje VIP lid

7 jan 2014
    7.572
    1.870
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd!

8. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

Gefeliciteerd! :)

Ik herken het wel hoor, ook de ene keer wat meer kwaaltjes dan de andere keer wat het erg onzeker maakt. Maar als alles goed gaat wel fijn, zo weinig kwaaltjes ;)!

Het zijn in ieder geval mooie testen :D

9. LisaNL

LisaNL Lid

25 apr 2016
    14
    0
    0
    Heel erg bedankt allemaal. Wij zijn heel erg blij en trots. Maar super zenuwachtig voor 3 mei. De testen vinden we zelf ook heel mooi omdat ze duidelijk zijn.

10. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Gefeliciteerd meid! Dat zijn nog eens knallers.
    Ik was tot en met week 8 ook vrij onzeker omdat ik weinig voelde. Het ene moment voel ik van alles en het volgende moment niks meer. Tot de misselijkheid begon en die is nu nog niet geheel voorbij.
    Het geloof dat ik zwanger ben heb ik alleen als ik voor een echo ga of als ik boven de wc hang. Verder blijft het echt ongelooflijk ;)

11. babydust

babydust Lid

20 dec 2015
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Proficiat!
    Ik voel met je mee. Hier vandaag 6weken en pas volgende week eerste echo. Ook bijna geen klachten. Soms gevoelige borsten maar soms ook helemaal niks. Dus best wel spannend.
    Ik heb al wel 2 keer blied laten nemen en de hcg waarde was goed dus effe gerustgesteld. Maar ik ga ook inderdaad echt zeker zijn eens de eerste echo geweest is. Niet te veel zorgen maken 😊

12. MommyToBe25

MommyToBe25 Nieuw lid

14 dec 2015
    2
    0
    1
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Ik herken mij er ook wel in. 2 jaar geleden EUG gehad. Toen ik een positieve test in handen had, kon ik het bijna niet geloven. Ik heb weinig kwaaltjes gehad tot en met 12 weken op krampen na, maar dat is normaal er verandert zoveel in je lichaam. Voor mij bleef het spannend tot en met de 12e week. Nu inmiddels bijna 24 weken!
    Ik wens je een fijne zwangerschap toe, geniet er lekker van 😊

13. kellebell21

kellebell21 Actief lid

18 jul 2013
    327
    0
    0
    Gefeliciteerd!

Ik herken je helemaal.. Bij mijn 2e zwangerschap ben ik doodziek geweest, 7 maanden lang! Kon er dan ook niet onderuit dat ik ECHT zwanger was.
    Nu bij nummer 3, helemaal geen kwaaltjes en ook nog eens bloedverlies.. Waardoor ik zeker wist dat het mis zou gaan! Inmiddels ben ik alweer 37 weken;) dus het kan ook echt zonder kwaaltjes! Zelfs als je dat bij andere zwangerschappen wel had.

Geniet ervan!

14. Blossom82

Blossom82 Actief lid

8 jul 2015
    325
    22
    18
    Bezig voor ons eerste kindje vanaf 07-2014
    Noord-Brabant
    Als eerste gefeliciteerd!

En tja ik weet wat je voelt ik heb het ook vandaag ruim 5 weken zwanger maar alleen pijnlijke borsten en wat gerommel in mijn buik. En ik moet wat sneller/vaker plassen.

Dat is dus het enige, ik heb 1 test gedaan en de bloedtest in het ziekenhuis en beide dik positief, anders had ik het denk ik niet eens geloofd. Ik heb 4 mei de eerste echo en tot die tijd vind ik het heel erg spannend. Ik heb geenreden om me zorgen te maken ik heb gelukkig nooit een miskraam oid meegemaakt. Maar toch houd ik een slag om de arm tot ik een mooi kloppend hartje zie :)

We lopen dus aardig gelijk op! Maar ook hier niet echt kwaaltjes dus!

15. Grace1987

Grace1987 Lid

18 apr 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Lisa,

Heel erg herkenbaar! Ik ben zelf nu 4,5 week zwanger en ook erg onzeker daarover. Heb gevoelige borsten en met vlagen last van misselijkheid, einde van de dag erg moe...
    Bij mij is het vorige maand met 5 weken misgegaan, dus ik kan er gewoon nog niet zo van genieten. Om die reden krijgen wij ook in week 6 de eerste echo, kan dus ook niet wachten.

Ben natuurlijk heel erg benieuwd hoe de echo is geweest gisteren bij jullie?

Maar meid, het is zo herkenbaar wat je schrijft.

16. Raaf92

Raaf92 Niet meer actief

En hoe was de echo?:)

17. Smanilies

Smanilies Actief lid

30 dec 2015
    243
    0
    0
    Gefeliciteerd! :)

18. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    Gefeliciteerd!!
    Hier ook benieuwd naar de echo. :)

19. LisaNL

LisaNL Lid

25 apr 2016
    14
    0
    0
    De echo ging goed. Heel spannend!! Maar we hebben een kloppend hartje gezien over 2 weken mogen we weer terug komen.

Deel Deze Pagina