Hallo iedereen, Mijn mannetje en ik zijn al meer dan jaar bezig om zwanger te raken. 2 weken terug hebben we besloten om een afspraak bij gyn te maken en te laten onderzoeken hoe het komt dat we niet zwanger kunnen raken. 28 november hadden we een afspraak. Ze hebben een uitstreikje gedaan bij mij voor onderzoeken etc. En ook nog is een echo gemaakt van mn eierstokken & baarmoeder.. Die zagen dr ook gelukkig goed uit. We hadden afgesproken met gyn dat ik 2de dag van mn ongestelddagje bloed moest laten prikken en etc etc. Maar ik werd maar niet ongesteld.. Mn laatste menstruatie was 1 november.. En onderhand was het al 7december.. Ik had geen kwaaltjes maar wel een beetje ongesteldheidspijn.. Dus ik ging stiekem een testje doen.. Maar ik had geen hoop want als er iets was had de gyn het wel gezien.. Naja de test gedaan! EN IK TEST HARTSTIKKE POSITIEF! Ik geloofde het eerst niet dus ik opnieuw bijsluiter lezen van de test. 2 strepen betekenen postief!! Gelijk mannetje gebeld dat ie papa wordt, mn moeder gebeld dat ze oma wordt! Dit is een zo mooi moment.. Ik geniet er van.. Het is ook nog mn 1ste zwangerschap! Volgende week 19 dec 1ste echo @ziekenhuis & 29ste afspraak @verloskundige.. Kan niet wachten.. Dikke kus, Esra
Wow dat is wel een hele aangename verrassing. Gefeliciteerd en probeer er vooral lekker van te genieten
Dank jullie wel voor de lieve berichtjes.. Het is echt zo een apart gevoel dit.. Het wil nog niet echt tot me doordringen.. Maar maandag komt het goed hoop ik. Dan ga ik het ook echt beseffen.. Volgend week ben ik dan al bijna 7 weken dan kunnen ze neem ik aan toch het kleine wondertje zien op de echo? Of is het nog te klein om gezien te worden?
Zeker een grote verrassing Ik had bijna de moed opgegeven! Jij bent ook 6 weken zie ik.. Gefeliciteerd!! Spannend zeg..
Gefeliciteerd!!! Wij hadden ook een afspraak bij de gyn en 2 dagen later teste ik positief. Grappig zeg!
Je moet de moed niet zomaar opgeven, al is dat makkelijk gezegd En over mij is t allemaal nog onduidelijk.. Heb gisteren een echo gehad (dacht dat ik 7 weken was) maar er was alleen een leeg vruchtzakje te zien... Nu kan t zijn dat ik korter zwanger ben als gedacht (ben nu dus al een week terug gezet) of het is toch fout gegaan, maar dat weten we volgende week pas. Moet dan weer terug komen voor een echo. Even afwachten nog dus... Maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit, zo zie je wel bij jou! Liefs Anna
Oh jeetje, dan moet je dus nog even met die spanning zitten.. Ik hoop dat het allemaal goed zit en dat je volgende week je babytje kan bewonderen! Laat het me weten ja? Ik moet maandag naar ziekenhuis voor echo en verdere onderzoeken.. Dus voor mij ook nog even spannend.. Ik hoop dat het allemaal reuze mee valt en dat het hartje klopt.. Frustrerend een beetje.. Er dwaalt van alles en nog wat door je achterhoofd..
Dank je wel! xx Das toeval zeg.. Bij mij ook. Ik had dus op een maandag afspraak (ben er heen gegaan) en na een week zwangerschapstest gedaan en POSiTiEF getest Oh die dag vergeet echt nooiit En nou afwachten voor mn 1ste echo maandag..
Ja nog even in flinke spanning tot volgende weer vrijdag. Hoop ook dat ik volgende week een mooi kloppend hartje zie Ja je bent toch altijd een beetje bang dat er iets mis kan zijn denk ik.. Maar je moet proberen positief te blijven denken. En er is natuurlijk altijd meer kans dat t goed gaat, dan dat t fout gaat! Zo moet je maar denken! En een beetje gezonde spanning hoort er ook wel bij toch Jij heel veel succes maandag!