Ons 2e ICSI-wonder Fiene is geboren!

Discussie in 'Geboren' gestart door Loesie1982, 21 mei 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Netjes hoor! Fiene zit alweer in 62, gaat veel te snel, zucht..

2. Kwabbernoot

Kwabbernoot Fanatiek lid

18 apr 2010
    3.248
    2
    0
    n.v.t.
    Heb net je hele topic doorgelezen, wat een verhaal zeg! Heftig hoor, kan je het wel een plekje geven? Wat zalig dat jullie dametje lekker groeit nu! Hier ook zo'n grote vent, jongste was 4180 gram (nope geen suiker, ik "kweek" gewoon reuzen) en die dronk ook zo moeilijk en kwam helemaal niet geweldig aan bij het begin hoor. Denk toch dat zijn gewicht er wel mee te maken had!!

Maar wat fijn dat haar lijntje blijft stijgen en ze zo vrolijk is. Geniet van elkaar en nog gefeliciteerd!!!!

3. Rinajusase

Rinajusase Fanatiek lid

17 jun 2012
    2.078
    0
    0
    Secretaresse
    Midden Nederland
    Jeetje, heb ook je verhaal gelezen en wat een moeilijke start hebben jullie gehad met Fiene. Ik weet er helaas alles van, Justin werd geboren met een urinewegafwijking en moest na de bevalling ook in het ziekenhuis achter blijven.

Gelukkig doet jullie kleine meid het super en kan je lekker genieten van elkaar!

Enne, natuurlijk nog gefeliciteerd!!:D

4. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Wat leuk dat ik nog steeds zulke lieve reacties krijg!

Moontje, jouw Fiene alweer in 62!! Vond dat zo schrikbarend snel gaan in het begin, ik dacht steeds: dat is nooit goed joh, hij groeit veel te hard!!! Nu zit Siem al sinds eind oktober in 86 en gaat nu een klein beetje richting 92, dus het gaat niet altijd zo snel! Maar idd, die eerste maatjes zijn ze zo uit!

Kwabbernoot, haha, jij kweekt reuzen! Moet je ook kunnen!:D!
    En idd, hier had dat denk ik ook met haar gewicht te maken. Ze moeten gewoon best veel drinken om aan te komen en ze zijn nog maar zo klein!!!
    Ook nog gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik heb het wel een plekje kunnen geven hoor...ben daar ook veel te nuchter voor denk ik. Gebeurt is gebeurd en we kunnen er toch niks aan veranderen. Ben blij dat het allemaal goed is gekomen!

Rina, dank u! Wat vervelend dat jullie zoon ook achter moest blijven! Heeft hij er lang gelegen?!
    Mijn zoon heeft een urineweginfectie gekregen 8 dagen na zijn geboorte en heeft toen 10 dagen in het ziekenhuis gelegen. Wat zijn ze dan ziek zeg!
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!:D!

Hier gaat het nog steeds goed. Moest eigenlijk vandaag met haar naar het cb, maar het onweerde heel hard. Ben er niet bang voor, maar zie het dan toch niet echt zitten om er met zo'n kleintje uit te gaan. Moet nu donderdag!!!

Liefs

Deel Deze Pagina