Ik mag hier eindelijk een bericht neerzetten! Ik ben zwanger!!!!!!! In april 2012 zijn mijn man en ik begonnen met proberen voor een kindje. Al snel kwamen we erachter dat mijn cyclus erg onregelmatig was. Maar, nog geen reden tot paniek! Tenminste, tot in november. Mijn laatste menstruatie was op 14 oktober en ik werd maar niet ongesteld. In december nog steeds niet en ook in januari bleef mijn menstruatie uit. In het ziekenhuis werd snel PCOS bij mij geconstateerd en een paar weken later kwamen we erachter dat mijn man verminderd vruchtbaar is. Hij heeft te weinig zaadcellen. In de tussentijd hebben we 5x Clomid geprobeerd en 2x IUI met Puregon, maar de kwaliteit van het zaad was steeds te slecht. IVF dus. Op 9 december heeft het ziekenhuis bij de punctie 19 eicellen uit mijn eierstokken gehaald. Op 12 december kregen we te horen dat er maar 3 goed bevrucht waren. Maar 1 embryo was 8-cellig en die hebben ze dezelfde dag teruggeplaatst. Dat we van 19 eicellen naar 1 heel goed embryo gingen, gaf ons het vertrouwen dat dit m wel moest worden! De dag erna kregen we te horen dat we tóch nog 1 cryo hadden, maar wel eentje met beschadigingen. Op 15 december ben ik opgenomen in het ziekenhuis, omdat ik last had van vroege overstimulatie. Dat is schrikken! Gelukkig reageerde ik overal goed op en ik mocht de volgende dag naar huis. Voor ons embryootje kon het in ieder geval geen kwaad. En wat blijkt?! Afgelopen zaterdag (slechts 9 dagen na de terugplaatsing!) heb ik positief getest!! Het grote genieten kan eindelijk beginnen!
Dank jullie wel! Het is zoo bijzonder! We kunnen het echt nog niet helemaal geloven.. Ik heb ook nog helemaal niet echt kwaaltjes, dus ik hoop dat ze snel komen!
Heel spannend! Laat het gewoon over me heen komen. Voel me sinds zondag flink beroerd, dus dat is een goed teken. Ook jij heel veel succes komende tijd!
Ik zie ook nu pas dat je in omgeving Utrecht woont! Wat leuk! Ik ook! Misschien komen we elkaar nog eens goed zwanger tegen, haha!
Wat super voor je meid!! Gefeliciteerd! Lekker genieten hoor, ook zonder kwaaltjes! Ik heb ook bijna nergens last van gehad