Vandaag op mijn nod getest binnen een minuut kwam die al tevoorschijn schrok me rot.. Na een aantal ziekenhuis bezoeken waar ook vastgesteld was in september dat ik pcos heb en we deze maand gingen bekijken of we ivf of alleen chlomid gingen toepassen toch spontaan zwanger geworden !! Ben zo blij
Waauuww, voor alle behandelingen die op jullie stondne te wachten toch op natuurlijke wijze zwanger geraakt! Superrrrgefeliciteerd meid, geniet van je zwangerschap ! x
Wow! Gefeliciteerd! Geniet ervan! Geeft toch hoop voor andere meiden met PCOS....de wonderen zijn de wereld niet uit!
Dank je jazeker en het allerbelangrijkste hoop blijven houden !! hier is mijn testje duidelijk genoeg dacht ik zo View attachment 114657
aah wow idd niet te bevatten als je op het punt stond om allerlei onderzoeken en handelingen te gaan doen.. gefeliciteerd!
Dank je allemaal Kon het niet laten en heb nog een test gedaan kan het maar niet bevatten heb ze nu in negatief gezet omdat die laatste lichter is Moet het nu wel gaan geloven View attachment 114707