Het is een meisje!

Discussie in 'Geboren' gestart door Corine1982, 24 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corine1982

Corine1982 Actief lid

8 jan 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo,
    21januari ben ik bevallen van een prachtige dochter Sterre.
    Het was een zeer korte maar heftige bevalling geweest.

De 20ste kreeg ik s'avonds wat last van voorweeen die om de 6min kwamen.
    Ik belde de vk omdat we aardig wat dingen mee gemaakt hebben tijdens de zwangerschap. Onze dochter lag tot 38weken in stuit maar draaide plotseling. Kon komen door het vele vruchtwater. Hierdoor daalde ze niet in. Bij de check kwam ze erachter dat het alleen wat voorweeen waren en het vanzelf weer over zal gaan. Vervelend maar niks aan de hand. Toen ik ging slapen werd het minder en viel als een blok in slaap. Om half 3 werd ik wakker van een heftige wee en na 2 min volgde er weer 1. Meteen de vk gebeld en schrok zich rot van de hoeveelheid weeen. Na de onderzoek bleek het hoofd niet ingedaalt en 2cm ntsluiting. Kado van de 1e vertelde ze.
    Toch wilde ze naar het zh omdat mijn vliezen gebroken moesten worden omdat de ween erg waren. In het zh braken ze mijn vliezen en van 2 naar 5 cm ontsluiting. De weeen werden zo heftig dat je continu bleef hangen in de weeen. Om half 6 zat ik op 9 cm ontsluiting en na 20 min nog steeds. De vk en verpleegster gingen overleggen met de gyn of hij wilde kijken of het er wel uit kon omdat mijn vorige kind 4300gr woog. Op het moment dat ze terug wilde komen om me naar een andere afdeling te brengen riep ik naar mijn man druk op de noodgeld het komt eraan. Ze raakte allemaal in de stress want dit werd niet verwacht. Toen de gyn om het hoekje stond schoot mijn dochter eruit met volle kracht. Zelf tijdens mijn bevalling is mijn dochter van gewoon goede ligging naar sterrenkijk richting gedraaid en weer terug. Ik vond het een helse bevalling maar nu ik haar in mijn armen heb kijk ik wel trots terug naar de bevalling. Heb ik ff mooi gedaan.
    Uiteindelijk woog ze 4270gr en is 52 cm lang.
    Ben super trots!

2. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter :D

3. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gefeliciteerd!

4. hummeltje5

hummeltje5 VIP lid

28 dec 2014
    22.501
    13.794
    113
    Vrouw
    Noord- Holland
    Gefeliciteerd met jullie kleine Sterre!!

5. Tuttebell

Tuttebell Fanatiek lid

6 nov 2011
    3.108
    0
    36
    Gefeliciteerd! Lieve naam!

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Gefeliciteerd en veel geluk!

7. anieska

anieska Actief lid

24 apr 2014
    447
    0
    0
    Gefeliciteerd!!!Mooie naam ;)
    Ik ben 18 jan bevallen van onze dochter, Sterre haha!

8. MotherMary

MotherMary Fanatiek lid

10 sep 2014
    1.748
    2
    0
    theaterdocent, regisseur en leerkracht basisonderw
    Overijssel
    Gefeliciteerd! Wat een mooi verhaal dan eigenlijk, dat jullie sterrenkijkertje nu Sterre heet... Geniet van elkaar!

Deel Deze Pagina