Hoi allemaal, Sinds 2006 twee pogingen gedaan om zwanger te raken. Eerst bijna een jaar en nu alweer 1,5 jaar. Maar nu mag ik dan eindelijk ook een keer hier een berichtje plaatsen, ik heb vanochtend met CB getest en: ZWANGER!!!! Ben gelijk naar het werk van mijn vriend gereden om het tijdens zijn lunchpauze te vertellen. We hebben een half uur in shock naar elkaar zitten . Maar het is wel heel erg eng ook eigenlijk, als het nu mis gaat storten we behoorlijk in ( zeker vanaf de hoogte waar we nu op onze wolk zitten). Eet de volgende maanden alleen nog maar hele gezonde dingen en ga bidden/ hopen dat alles goed mag gaan!!! Groetjes Pina
Dank jullie wel voor de felicitaties! Het voelt echt heel onwerkelijk en ik ben erg blij dat de test naast me op mijn nachtkastje ligt. Dat maakt het toch wat echter! Groetjes Pina
Van harte gefeliciteerd! Nu ben ik waarschijnlijk een leek,maar wat betekenen al die getallen?Je cyclus?
"Al die getallen" heb ik nog even laten staan voor de zekerheid omdat het nu nog zo pril is, maar dat was mijn cyclus de afgelopen 20 maanden! Groetjes Pina