Allereerst wil ik even alle lieve dames van het forum bedanken die de afgelopen weken zo met ons mee hebben geleefd. De lieve woorden, de steun, het begrip en het medeleven heeft me echt geraakt. Door al die lieve berichtjes kreeg ik toch weer wat meer positieve energie, het heeft me er voor een deel echt doorheen gesleept. Ik vond dat dit toch even gezegd moest worden! Om 14.06 is onze eerste dochter Mila Isabel geboren. Ze weegt 2125 gram en is 42 cm lang. Een paar minuten later is onze tweede dochter Elyn Sophia geboren. Zij weegt 2181 gram en is ook 42 cm lang. De meisjes zijn geboren na een zwangerschap van precies 33 weken en ze doen het geweldig. Ze wegen behoorlijk veel voor dit termijn dus dat is al een heel goed begin. Ze hebben wel nog wat hulp met ademen, maar het ziet er tot nu toe naar uit dat ze dat niet lang nodig hebben. Elyn heeft een iets moeilijkere start gehad doordat ze niet meteen ademde na de geboorte. Zij heeft ook wat meer hulp met ademen dan haar zusje. Hopelijk mogen we snel thuis van onze meisjes genieten!
Gefeliciteerd! Hoop dat jullie kleine meisjes snel sterk genoeg zijn om in hun eigen bedjes te slapen.
Gefeliciteerd met je twee meisjes! Leuke namen! En wat fijn dat het allemaal goed is gegaan! Hopelijk mogen ze snel mee naar huis en kunnen jullie thuis lekker verder genieten!
Wow, geweldig!! Van harte gefeliciteerd!! Heel veel geluk en lekker van genieten! Super dat het zo goed gaat met de meiden
gefeliciteerd met de meiden en wat een leuke namen! geniet er van en duim,duim dat ze snel in hun eigen bedjes kunnen slapen
Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie meiden! Mooie namen zeg..prachtig! Fijn dat ze zo'n goede start hebben.
Gefeliciteerd met jullie 2 meiden Hopelijk sterken ze snel aan en mogen ze mee naar huis. Mooie namen!
Gefeliciteerd! Wat heerlijk dat je ze nog zo lang bij je hebt kunnen houden. De ziekenhuistijd is even pittig, maar genieten als ze straks mee naar huis mogen! (ok, dan wordt het pas echt aanpoten...) Kom je nu meeschrijven bij de tweelingmama's?