Ons 3e wondertje

Discussie in 'Geboren' gestart door moesje1, 12 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Als een verrassing gekomen en heel bijzonder ter wereld gekomen.

Na een 3e strippoging op 29 augustus ging ik teleurgesteld weer naar bed tegen 1.00 uur 's nachts. Weer geen weeën dacht ik!
    Tegen half 4 werd ik wakker van een wee en besloot even wat te gaan drinken. Vol verwachting zat ik op de bank te wachten op de volgende wee, na een kwartier nog niets dus wilde ik weer naar bed gaan.
    Boven aangekomen kwam daar toch weer een wee! Dus hup weer naar beneden :)
    De weeën begonnen af en toe te komen, maar er zat niets geen regelmaat in (dan weer een kwartier niets, dan weer na 4 minuten weer enz enz)
    tegen half 6 uit verveling mijn moeder gebeld of ze wilde komen voordat de kids wakker werden en mij gezelschap te houden.
    Mijn moeder was er om 6 uur en samen hebben we nog gezellig wat thee gedronken en gelachen. De weeen leken niet door te zetten.
    Om half 7 ben ik maar even gaan douchen, om te kijken of de weeen weer zouden komen, anders zou ik weer naar bed gaan en mijn moeder weer naar huis.
    Nou daar begon het hoor! De weeen werden heftiger maar hielden maar max 30 a 40 sec aan.
    Toch manlief wakker gemaakt om kwart voor 7 dat hij de vk maar moest bellen, omdat ik niet wist wat ik hier nou mee moest. De vk zou wel even langs komen, maar we belde haar wakker, dus ze zou geen haast maken.
    Op dat zelfde moment werden de kids wakker en zei ik tegen mijn moeder dat ze ze maar mee moest nemen naar haar huis! Ze begon ze aan te kleden en onder tussen werden de weeen serieus!
    Om 7 uur roep ik naar mijn moeder, je moet ze nu mee nemen!!! en pats, daar braken mijn vliezen... ML belt om 7.05 de vk weer op, dat ze toch maar wat aanstalte moet maken om te komen omdat de vliezen gebroken waren en ja hoor ik had pers weeen!!
    Mijn moeder snelt de deur uit met de kids en ik roep naar mijn man, kom achter mij staan (ik stond in de keuken mijn weeen op te vangen) want ze komt!!!
    En ja hoor om 7.10 is onze 3e wonder ter wereld gekomen! Zo bijzonder om dat met z'n 2e gedaan te hebben!
    Na haar geboorte gelijk warme doeken om haar heen gewikkeld en de VK gebeld (die toen pas net de deur achter haar dicht trok)
    Die zei rustig gaan zitten en haar warm houden!
    En dat hebben we gedaan... De eerste 20 minuten hebben we met z'n 3e door gebracht! Wauw wat was dat bijzonder.

Gelukkig is alles goed gegaan en is onze prachtige dochter een gezonde meid van 51cm en 3960 gram.

2. Sophiaatje

Sophiaatje Niet meer actief

Gefeliciteerd.

Wat een onwijs mooi verhaal. Prachtig en zo bijzonder! :).

3. Boogy

Boogy Bekend lid

22 apr 2014
    678
    0
    16
    NULL
    NULL
    Wat een bijzonder verhaal! Gefeliciteerd!

4. e1ke

e1ke Fanatiek lid

4 sep 2012
    1.042
    9
    38
    NULL
    NULL
    Mooi hoor die bevalling, dikke proficiat!

5. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    OMG wat een spannende ervaring!! Mijn man zou flauwvallen denk ik haha! Heeft je man ook zelf de navelstreng doorgeknipt? :eek:

6. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd! :D

7. moesje1

moesje1 Bekend lid

18 dec 2013
    595
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hihi ja die heeft hij doorgeknipt, maar pas toen de vk er was.. Tot die tijd zat het nageboorte ook nog in mijn buik ;)

8. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!

9. Tuuttuterdetuut

Tuuttuterdetuut Actief lid

22 jan 2014
    378
    0