Ik vind het allemaal zooooooooo spannend. Afgelopen donderdag (8 weken) voor het eerst bij de verloskundige geweest. Wat vond ik dit allemaal spannend... Ze heeft veel vragen gesteld en alles goed en duidelijk uitgelegd. Alleen weten wij nog niet of wij wel een combinatietest willen. Dat vind ik wel erg spannend allemaal. Ik ben 28 jaar en het risico is natuurlijk niet zo heel hoog, maar toch... Wat een onzekerheid. Ook heeft ze mij doorverwezen naar een gynaecoloog. Dit heeft ze gedaan omdat ik een te trage schildklier heb en hiervoor medicijnen neem. A.s. donderdag (dan moet ik 9 weken zijn) een echografisch onderzoek. Vind het allemaal erg spannend. A.s. vrijdag heb ik eigenlijk ook al mijn eerste echo bij de verloskundige echocentrum. Nu weet ik eigenlijk niet wat ik moet doen?! Moet ik deze afspraak afzeggen en afwachten? Ik krijg trouwens zo vroeg een echo omdat ik a.s. zondag op vakantie ga en pas terugkom als ik 11 weken ben. Ze en vooral IK wilden het dus graag voor de tijd doen. Wat denken jullie moet ik de afspraak van vrijdag afzeggen of afwachten of wat??!?! Ik zie door de bomen het bos niet meer..haha
Hey meis, wat spannend he!!! Mooi dat het goed ging bij de verloskundige, ze willen alles van je weten haha!! Ik ben vrijdag acht weken zwanger en krijg ook donderdag een echo!! Snap dat je de echo graag voor je vakantie wilt hebben, dan ga je toch geruster weg. Is dit jullie eerste echo? Zo spannend dit he, ik ben zo ongeloofelijk gestresst voor de echo... Fijn dat je vanaf nu bij de gyn loopt ter controle, is toch fijn als je goed in de gaten word gehouden als je last hebt van je schildklier. Ik had een tijdje geleden ook een te trage schildklier, maar gelukkig is hij nu rustig en stabiel. Slik hier ook geen medicatie voor.