Met 28 weken zwangerschap werd een groeivertraging geconstateerd (P5) en bij nadere opvolging kwamen er steeds slechte Ctg's voorbij. Hierdoor ben ik 1,5 week met kerst opgenomen geweest en bereidden we ons voor op het ergste.. Ik zou sowieso ingeleid worden met 38 weken, ALS hij dat al zou halen, sprak de gynaecoloog. Maar er werd groei gesignaleerd en de ctg's verbeterden. Ik mocht met strikte rust naar huis. En ons ventje bleef keihard zijn groeiachterstand inhalen! Zo knap, want hij moest daarvoor dubbel zo hard groeien. En toen kwam met 34 weken het verlossende woord; er is officieel geen achterstand meer. Wat een opluchting. Tijdens de bevalling hield hij zich fantastisch. De hartfilmpjes bleven keurig en eindelijk kon ik mijn angst loslaten en ons gezonde kereltje van 3320 gram vasthouden.
Gefeliciteerd met je stoere vechtertje!!! Fijn dat alles toch goed is gekomen en jullie nu heerlijk kunnen gaan genieten
Gelukkig is alles goed met jullie kleine man. Wat een opluchting voor jullie! Gefeliciteerd en geniet niet ervan!
Bedankt allemaal! @Suikerfee; hij ligt inderdaad te duimen . @MotherMary; het is zeker bijzonder. We zijn ook zeer dankbaar. Het had zo anders kunnen lopen..Mijn hart loopt zowat over, wanneer ik onze 3 gezonde snuitjes met elkaar bezig zie.