ons 4de wondertje

Discussie in 'Onderzoeken en echo's' gestart door irm1980, 28 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emmanuelle82

Emmanuelle82 Actief lid

9 mrt 2013
    265
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, staat zeker goed, mamavan5bengels!

Hier nog een moeder van de vierde op komst! Vervelende reacties vallen hier reuze mee. Vooral verbaasde eigenlijk. Wat ze onderling zeggen weet ik niet natuurlijk ;). Van goede vrienden eigenlijk alleen hele leuke reacties gekregen gelukkig (maar daar zitten er ook best veel bij die zelf ook een groter gezin hebben of wensen.)

Gefeliciteerd, topicopenster! :D

2. mamavan5bengels

mamavan5bengels Fanatiek lid

21 nov 2010
    3.051
    2
    0
    Zelfstandige
    Amersfoort
    Hahah dankjewel hoor. :D

Ow dat herken ik wel, die verbaasde gezichten, zie ik hier ook. :(

Maar toch meen ik het weer vaker te horen en te lezen, dat steeds meer gezinnen kiezen voor een groot gezin.

Ik vind het alleen maar leuk en gezellie. :D

3. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hallo hier ook een mama die zwanger is van de 4de vindt het ook heerlijk een groot gezin ik ben 30 en wordt in augustus 31 mijn oudste dochter wordt 10 juni 10 jaar alweer en die vinden het geweldig een broertje of zusje erbij de familie reageerd deze keer heel anders vinden het allemaal erg leuk en als ik hulp nodig heb hoef ik het maar te zeggen zo leuk al die reacties ja sommige schikken ook wel dat er een 4de opkomst is hahaha

4. esje1981

esje1981 Fanatiek lid

28 sep 2011
    1.490
    0
    0
    ik ben ook zwanger van de 4 de en vooral in het begin kreeg ik toch een stomme reactie ik vind het niet leuk dat je weer zwanger bent.gewoon vaan mensen die heel dicht bij staan hé/nou toen ben ik echt heel boos geworden. en nu nog krijg ik wel eens reactie's hoe ga je dat doen met 4 nou ja dat gaat ook wel weer van zelf hoor.mijn jonste is nog geen jaar als zijn zusje geboren word. het was ook echt een verassing dat nr 4 zich aan kondigde maar ben super blij dat het bij ons wil zijn.en geniet ondanks dat ik super moe ben echt super omdat ik weet dat dit echt de laatste keer is. man lief heeft zich al laten helpen. .gewoon genieten en laat ze maar lekker kletsen

5. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja dat vindt ik ook het is jullie eigen keus en als jullie je maar goed bij voelen laat ze maar lekker kletsen

6. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Meiden....hebben we zin om een eigen 'zwanger worden clubje' te starten? Gezellig kletsen? WE zitten allemaal in hetzelfde schuitje! Heb al eens een oproepje geplaatst maar toen geen reacties....

7. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    ja lijkt me leuk kunnen we lekker gezelig kletsen hier over

8. Smile

Smile Fanatiek lid

11 sep 2008
    4.358
    0
    0
    Heb topic geopend in zwanger zijn club. Onder de naam:

Zwanger 4e / 5e wondertje!

Weet niet goed hoe ik de link moet kopieren.
    Doen we mee??!!
    Gezellig!!

9. moedertje112

moedertje112 Actief lid

29 jun 2012
    226
    0
    0
    Huismoeder
    Schijndel
    Ik had de andere topic al gevonden ik klets gezellig mee vandaag echo ban onze5 de spruit!! Hier ok veel leuke reacties en en sommige verbaasd hihi kei leuk weer hoor!! Zot er bij jullie veel leeftijd verschil tussen??

Deel Deze Pagina