Zwanger!! Wihoeeee

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door SophieJosephine, 8 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SophieJosephine

SophieJosephine Actief lid

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Afgelopen maand voor het eerst echt 'geklust' afgelopen week al een test gedaan en deze was helaas negatief... Toch bleef zaterdag mijn ongesteldheid uit en ik vond het een beetje vreemd...

Gisteren avond ineens krampen en dacht echt dat mijn ongie er aan zat te komen, nu deze er vanochtend nog steeds niet was, kon ik het niet laten om nog een test uit de kast te pakken... en ja hoor! Ik ben gewoon ZWANGER! Hoe spannend!

Zo moeilijk om het tegen niemand (behalve mn partner natuurlijk) te vertellen... Het liefst wil ik het van de daken schreeuwen, maar toch is het ook nog wel erg onwerkelijk...
    Omdat ik het nog niet tegen iemand wil vertellen, schrijf ik het maar op dit forum, wellicht dat er iemand reageert en kunnen we samen kletsen, zodat ik mijn mond nog even tegen andere mensen kan houden :)

2. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!! :)

3. Lappie

Lappie VIP lid

27 aug 2012
    5.599
    1
    0
    Van harte gefeliciteerd!!! :)
    Ik vind het ook erg moeilijk om mijn mond te moeten houden... ;)

4. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Dank jullie wel!

Lappie, hoe lang ben jij al zwanger? En wanneer wil jij het gaan vertellen tegen bijv. je ouders enzo?

5. Caruli

Caruli VIP lid

15 nov 2007
    31.699
    92
    48
    Zorgverlener
    Noord - Brabant
    Gefeliciteerd :D

6. Mir81

Mir81 Bekend lid

25 sep 2012
    989
    0
    0
    Noordoostpolder
    Gefeliciteerd!!

Ik vind het ook verschrikkelijk om m'n mond te houden, dus doe het gewoon niet:D, mijn moeder en mijn schoonouders weten het, m'n vier beste vriendinnen, de buurvrouw (die moet ook de foto's van m'n buik maken als m'n man niet thuis is ;)) en nog een paar goede vrienden.

Ik wacht wel met het wereldwijde vertellen, maar ik vind het toch wel fijn om het te kunnen delen met wat belangrijke mensen om me heen, zeker omdat mijn man op dit moment veel van huis is.

Twee van de vier vriendinnen zijn ook bezig zwanger te raken, dus dat is wel heel leuk.

7. Nath88

Nath88 Niet meer actief

Gefeliciteerd ! Ik heb zelf vrijdag positief getest ! Ben nu ook ong 4 weken! Spannend hè? Ik ben zo bang dat het alsnog fout gaat...

Lekker van genieten!

8. RomyM

RomyM Actief lid

13 jul 2012
    217
    0
    0
    NULL
    Gefeliciteerd!

9. SophieJosephine

24 sep 2012
    187
    0
    16
    Leiden
    Dank jullie wel!

Nath, wat leuk dat je ook zwanger bent! Kom je toevallig uit het westen van het land? Bij mijn vriendinnen ben ik de 1e die zwanger is en zal voorlopig ook de enige zijn... Hoop niet dat ik hun in de toekomst te veel ga vervelen met mn zwangerschaps en baby-praat :)

Deel Deze Pagina