Hey meiden, Hoe krijgen jullie die ovutesten zo duidelijk?? Ik gebruik al een aantal jaar die van sensitest en ik heb echt nooit knallers. Ik mag blij zijn met zo`n streep waarbij de linkerkant van de teststreep donkerroze is, maar ik krijg echt nooit een volle roze streep. Het 2 uur voor testen niet meer drinken of plassen is mij bekend en ik heb ook al op advies van iemand de testen langer in de urine gehouden, maar ook dat mag niet baten. Ook testen gehad van zwanger en kids en Kruidvat, maar de testen van Z&K waren nog lichter en bij die van Kruidvat had ik 5 dagen een positieve test dus ook geen suc6. De digitale vind ik te duur. Nu heb ik 5 aug een positieve test gehad...nouja, als ik zo`n test bij iemand anders zou zien zou ik ook zeggen dat ie negatief is, dus positief is een groot woord LOL, maar ik heb ook getempt en daarna een tempstijging gehad. Nu zijn we een dag of 15/16 verder, maar nog geen ongi te bekennen. Wel een temp van steeds 37.0 de afgelopen paar dagen. Ik wil wel testen maar durf niet zo goed en dwing mezelf ook om nog gewoon een week te wachten. Voor een maand of 4 geleden had ik ineens een cyslus van 42 dagen waar het normaal rond de 30 dagen is en dan eerder 28/29 dagen dan 31/32. Dus ik ben ook wel weer bang dat er allemaal niets van klopt en ik gewoon weer een langere cyclus heb. Nou, dat wilde ik even kwijt Liefs kweb
Ze zijn dus niet door en doorroze, maar alleen die linkerkant. En dan de dag erna, dus maandag geen streepje meer.
ik begin ook zo stilaan wanhopig te worden van die ovutesten van sensitest vorige maand ben ik ermee begonnen dag 14 eerste test gedaan deze was negatief, dit kan omdat ik toen te laat begonnen was want mijn cyclus was 27 dagen. deze maand ben ik begonnen op dag 8 met testen sindsdien al een paar keer een heel licht streeptje maar vandaag en gister niks te zien heb nogthans rekbaar slijmverlies... zou ik dan geen eisprong hebben of zijn die ovulatietesten niet goed?
Hoi kweb, lastig allemaal he....ik had hetzelfde 'probleem' als jou en ik denk dat die van zondag dan wel positief is geweest. Heb je na maandag nog doorgetest of helemaal niet meer? Het kan natuurlijk ook zijn dat je net die dinsdag of vandaag wel nog weer een donkere hebt....?! Ik had overigens zondag net zo'n test en daarna weer negatief. Bij de een wordt hij heel donker en bij andere zal hij nooit écht knallen begreep ik laatst van iemand!
Ik had dat ook met Sensitest. Deze maand voor het eerst gebruikt en ik had ook maar 1x een streepje dat aan de linkerkant heel donker was en aan de rechterkant lichtroze. Heb deze toen maar als positief beschouwd, aangezien ze daarvoor en daarna allemaal heeeel licht tot negatief waren. Heb toch heel wat dagen achter elkaar getest. En ik had de dagen rond die "positieve" test wel het goede soort slijm. Nu hopen dat het inderdaad klopt. Nog een weekje te gaan en dan weet ik het!
Sorry voor mijn late reactie... @jv23, vervelend dat jij er ook problemen mee hebt. Heb je intussen als een posi test gehad of nog aan het zoeken? @Felice88, nee ik heb niet doorgetest. Mss wel beter geweest, maar ik dacht omdat de aanloop naar zondag best duidelijk was en dan maandag zo`n lichte...ben er dus eigenlijk vanuit gegaan dat ie gewoon positief was. Voor jou is het ook spannend zeg...nog 3 daagjes geduld @Kirika, beetje ironisch maar ik ben blij dat ik niet de enige ben. Liefst had ik ons allemaal een hele duidelijke test gegund. Voor jou ook nog maar 5 daagjes wachten..... Gister en eergister is mijn temp een 0,1 graag gedaald naar 36,9. Maar nog geen ongi verder. Zit nu op dag 33. Ben wel af en toe een beetje misselijk, maar dat wijt ik dan maar te weinig hebben gegeten. Verder nergens last van..... Ik denk zelf dat mijn temp nog wel verder gaat dalen. Ik had daarstraks al in een bekertje geplast voor de test, maar mijn urine was zo licht, dat vond ik zonde. Dus ik ga het maar rekken tot in het weekend.
Ik ben ook af en toe een beetje misselijk. Laat je het even weten als je getest hebt?? Ik heb gelukkig wel dingen gepland om te doen de komende dagen, dus ik blijf wel bezig. Minder tijd om met m'n hoofd bij de mogelijke zwangerschap te zitten .
Helaas, vanmorgen 36.6 getempd en vanmiddag zijn de duivels gekomen. Op naar de volgende ronde, volgende maand zijn we 4 jaar bezig Maar deze ronde maar even goed doortesten. Zal extra bestellen haha Fijn dat je dingen hebt die je afleiden, gaan die 4 dagen hopelijk lekker snel voorbij wel jammer dat het weekend dan ook zo snel voorbij is...en het gaat al zo snel
Balen dat je ongesteld bent geworden. 4 Jaar is al echt lang, zeg! Heb je na de IUI in 2010 ook nog iets gedaan/gekregen? Of ben je helemaal klaar met de MMM en wil je het nu zelf proberen? Helaas gaat het weekend nu wel erg snel ja. Straks gaan we weer weg en maandag moet ik weer beginnen met werken. Had afgelopen 3 weken vakantie. Misschien heeft het vakantiegevoel me goed gedaan. We zullen zien.