Ik ga morgen een nieuwe laminaatvloer uitzoeken,eigenlijk vind ik wit heel erg mooi maar twijfel of dat wel slim is met een hondje en een peutertje.Ik had de witte Tundra-vloer in gedachten. Wie heeft er ook een witte vloer en ben je er blij mee?
Geen wit maar wel heel lichtgrijs (zonder houtpatroon). Hier bevalt het goed (we wonen hier wel pas 1,5 week). Ik vind het wel prettig dat je ziet wat er op je vloer ligt, ik ben sneller klaar met schoonmaken omdat je beter ziet waar je al geweest bent. Ik weet niet of ik het ook gedaan zou hebben als we huisdieren hadden... Verder oogt het super fris en licht.
Wij hebben een witte laminaat vloer en ik vind het echt niet fijn. Nou moet ik wel zeggen dat wij een oude vloer hebben die er al in lag toen mijn vriend hier jaaaaren geleden introk dus dat zal ook niet helpen. De vloer is grauw geworden en er trekt snel vuiligheid in de voegen. Vlekken zie je heel snel en ik ben elke dag aan het dweilen. Maar ik denk dat als je een nieuwe vloer hebt met een goede laklaag dat het wel meevalt! Ik vind het wel supermooi maar ik zou dus wel gaan voor echte kwaliteit
Wij hebben ook sinds een paar maanden witkleurige laminaat. Vind het wel supermooi, maar ik haaaat het om elke keer te dweilen, vlekken zie je meteen erop zitten.
Wij hebben de witte tundra boven liggen. Blijft erg mooi. We hebben het ruim een jaar. Wel zie je het stof liggen. Boven heb ik de tijd nog niet zo om elke week te stofzuigen. Beneden doe ik dat wel elke dag dus dat zou geen punt moeten zijn. Qua viezigheid geen idee beneden. Ik zou het wel willen. Maar met dierenvacht zou ik het niet snel doen.
Wij hebben wit laminaat op de slaapkamer van onze dochter. Iedereen raadde dit af, omdat je er alles op zou zien maar ik moest en zal wit laminaat hebben. Inmiddels ligt het er nu bijna 2 jr in en ik heb er nog steeds geen spijt van! Vind het wel mee vallen, dat je er alles op ziet. In de woonkamer hebben we best donker laminaat en daar zie je net zoveel op. Wel denk ik dat je bij zulk intensief gebruik als in de woonkamer, wel vaker zou moeten dweilen en stofzuigen, als op een slaapkamer.
Advies: niet doen.... Bah bah wij hebben het ook en het is werkelijk waar iedere dag dweilen soms tot twee keer toe.
Mijn moeder had ook laminaat en dat werd heel lelijk op den duur. Je zag op een gegeven moment toch de slijage plekken ? het werd beetje grauw op sommige plekken. En ja je ziet er alles op maar goed dat heb ik ook op mijn donkere vloer Ik vind het wel mooi maar niet handig en vooral niet met kinderen.
wij hebben het op de slaapkamer maar ik vind het niks. Het ziet er super uit maar elk stofje zie je...
Mijn ouders hebben een witte laminaatvloer. Ik vind het mooi, maar wel vrij 'koud' ogen. Met kinderen, moddervoeten, modderpootjes van dieren, stofbergjes... denk ik wel dat je meer zult dweilen dan bij een iets donkerder vloer, ik zou dan voor een lichte 'hout' kleur gaan (berken ofzo), en niet voor spierwit. Superbesmettelijk!
Wij hadden een witte vloer in het vorige huis. Zag je werkelijk alles op... zeker met huisdieren... Haren! voetstappen, stof! Zou het met een huisdier niet weer doen. Ik werd gek van het dweilen! (had een kat). In dit huis hebben we de vloer nooit vervangen, is de berkenhouten laminaat van de vorige bewoner. Opzich niet mijn smaak maar het scheelt inderdaad een hoop dweilen zeg! Wij hebben alleen in de badkamer nog een witte tegelvloer en daar heb ik echt meer schoonmaakwerk aan.
Wij hebben een gemeleerde vloer (met allerlei soorten natuurtinten erin). Ideaal! Ook met 2 erg verharende honden in huis (gehad).
Thanks dames,we gaan er zo heen maar als ik het zo eens lees ga ik maar voor een wat meer donkere vloer,wat Akoya zegt wat gemeleerd lijkt me ook wel mooi! Ik laat jullie nog weten wat het geworden is.