lief hoor vind 2 wel erg weinig trouwens, heb je haar al verder opgevoeld of er niet nog wat zit? ff hand rond de buik doen achteraan en dan even voelen als je nog een bobbel voelt of meerdere toch naar de DA wij hebben een pers is half om half krols nu .. we hebben dus doordat eht kattenluik openstond een nachtelijke bezoeker gehad ik hoop zo niet dat ze zwanger is! want we wouden haar ter zijner tijd ook door een pers laten dekken pff mits ze dat aankan want ze is niet zo heel groot en sterk
@Joyce ja ze is leeg.. was echt een klein nestje we hebben het laten checken bij de da.. verder heeft ze ook geen koorts meer ofzo.. heel apart.. @ Fiene uhm discussie's over kittens zou je die in je eigen topic willen voeren? niet iedereen wil dieren uit het asiel en daarbij ieder zn eigen keus of hij of zij zn katers laat castreren of poezen laat sterriliseren..
Sorry, vrijheid van meningsuiting, dus ik reageer wanneer ik dat wil. Het is te idioot voor woorden om een kat waarvan ze niet eens weet of ze het wel overleefd misschien heeft laten dekken en vervolgens geen reet doet.
ok tis niet slim maar als je het niet in de gaten hebt kun je er ook niks aan doen.. daarbij iedereen bepaald zelf of hij of zij nestjes wil en hoeveel.. en als wij zorgen dat er goede baasjes voor zijn dan is het daarna niet onze verantwoordelijkheid meer of ze gecastreerd of gesterriliseerd worden..
ik vind deze opmerking echt nergens op slaan!!! tante van ons heeft een cattery en hun zorgen altijd goed voor nieuwe huizen voor de kittens
@ Fiene, echte dierenvriend is het niet? beetje jammer dat je op het leuke nieuws van een nestje kittens zo moet reageren...
@Tm precies zolang mensen gewoon goed zorgen voor een huisje voor de kittens is er niets aan de hand @ MamaX tanx voor je reactie
Precies. Het is niet meer jullie verantwoordelijkheid dus in het asiel zitten we ermee. Allemaal heel lief hoor maar wie gaat er voor al die diertjes zorgen? Mensen zoals jij en anderen in dit topic doen het niet. Zo,ik ga me er verder niet meer mee bemoeien maar dit wilde ik even kwijt. Men zou sterilisatie verplicht moeten maken bij gewone katten.
dus jij wou beweren dat raskatten wel kittens mogen krijgen en hui tuin en keuken katten niet? Ik zorg PRIMA voor mijn beesten dus de bewering dat ik niet voor beesten zorg is nogal van de pot gerukt!! En als je het zo erg vind van die kittens in het asiel? waarom laten jullie ze dan inslapen? dat is pas sneu.. ik weet 1000% zeker dat mijn kittens goed terecht komen.. ik heb met alle mensen nog contact van de nesten die ik heb gehad.. en het gaat overal prima met ze!
Jazeker! en alleen mensen van adel mogen nog kinderen krijgen... hahahaha Wat een bullshit zeg! Laat die mensen lekker een nestje kittens hebben. Ze zorgen er toch zelf voor dat ze een goed plekkie krijgen?? Zorgen al die "geweldige" mensen die zo nodig moeten oordelen dan ook dat hun kids niet opgroeien voor galg en rad??? Of moeten we die ook maar steriliseren?? ( sorry hoor, moest ff.. )
En dit is nou echt een gevalletje van 'oordelen zonder dat je niets van de situatie afweet' Ik ben heel blij dat deze kittentjes bestaan want ik ben nl een van de gelukkige die er eentje over mag nemen. En geloof mij, het beestje zal niets maar dan ook niets tekort komen! Mocht je daaraan twijfelen dan ben je van harte welkom om dagelijks ff een kijkje te komen nemen
Inslapen? Waar heb je het over Raskatten zwerven niet over straat en worden niet gevonden en naar een asiel gebracht. En Mensen die telkens hun kat jongen laten krijgen houden een cirkeltje in stand,dat heb ik al eerder uitgelegd maar dat lees je niet. Maar goed ik merk hier dat ik met een bepaalde groep mensen van doen heb die alleen denken aan hun eigen gerief. Ooh schattig kittens,maar niet effe naar het asiel gaan waar ze dadelijk weer allemaal binnenstromen. Ik zal aan jullie denken dames als we deze zomer weer 1000 kittens hebben die elke dag schreeuwen dat ze uit hun hokjes willen maar dat niet kunnen. En nee,ze worden niet ingeslapen,dat is verboden bij de wet en gebeurd ook niet. Ze gaan gesteriliseerd en gecastreerd naar een nieuw baasje ZOALS HET HOORT. Ik ga er nu mee kappen,word zó verdrietig hiervan. Mensen denken alleen maar aan zichzelf tegenwoordig.