Ons allerlaatste nestje kittens

Discussie in 'De lounge' gestart door lautjuhhh, 27 mrt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjuhhh

lautjuhhh Niet meer actief

en een foto van het hele nest van de jongste nu 4 weekjes oud..
    de grijze hebben ook via hier een goed huisje de rode heeft ook een goed huisje alleen de witte nog:)

2. lautjuhhh

@robijntje wat fijn dat ze het zo goed doet.. blijft een mooi iets.. is toch een stukje natuur in huis vind ik persoonlijk.. hier zijn het ook de laatste nestjes..

3. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Wat een mooie nestje!

4. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hey meiden,

Kitty is ook aanhalig en is waar ik ook ben.
    Dat ze nog naar buiten wilt, zegt dus niks als ik het zo lees. Ik dacht; goh, dan duurt het nog wel even..

Als ze op haar zij ligt, zie je duidelijk haar tepels uitsteken. Het gebied om de tepels is ook al haarloos.

Ik let ook op vochtverlies, bijv. vruchtwater of slijm, maar nog niks gezien..

melk? I don't know... maar zag net wel een tepel en die leek schilferig?
    alsof er gedroogde schilfers op zitten!

5. lautjuhhh

@assi dan is er kans dat er al melk uit komt... eind februari begin maart.. m dan uit gaan van 1 maart ongeveer 8 mei is ze dan uitgerekend.. dus dat zal dan niet al te lang meer duren :)

6. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    Wij hebben ook nog een andere poes die is nu een jaar maar moet ook nog geholpen worden.We willen geen nestjes meer,ook omdat je toch maar moet zorgen dat ze een goed huisje krijgen.En inderdaad het blijft mooi hoe de natuur dat regelt.

7. lautjuhhh

@Robijntje ja groot gelijk dan..

hier is het ook wel klaar hoor. totdat de kater gecastreerd is blijft er natuurlijk kans maar die mag eindelijk volgende week gecastreerd worden :)

8. Robijntje74

Robijntje74 Bekend lid

10 mrt 2009
    606
    2
    18
    @Assi:Ik lette ook of ik iets zag van slijm maar tot gisteren nog niks.Vanmorgen dus wel dat vruchtwater op de vloer dus het kan zo ineens beginnen.

9. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    @ lautjuh, wat een prachtnest!!! en dat witte poesje.....ohhhhh wat een mooierd!

Ik heb het via een calculator op internet berekend en die gaat ook uit van rond één dezer dagen!

Ik heb hier beneden een doos klaarstaan met daarin een stevige deken erin. Fleece mag niet, toch?
    Ik denk dat ik de doos bij mij in de kamer zet of op de zolderslaapkamer.. ze kijkt alleen niet echt heel erg om naar die doos..alhowel ze er gister wel in sliep, maar ik denk dat ze naast mij staat als het begint. Ze slaapt elke nacht bij mij op bed.

10. lautjuhhh

Dan zou ik de doos naast jou bed zetten en haar er af en toe in zetten.. zodat ze weet waar hij is.. en voor de rest haar zelf haar plekje laten kiezen.. ik vond het ook erg moeilijk wij hadden een doos in de woonkamer en in de slaapkamer staan en in de slaapkamer is ze uiteindelijk bevallen..

11. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Wat zijn ze al groot geworden:$ kan niet wachtennnnn!!!:D

12. lautjuhhh

@Jessy77 ja echt he! ze gaan hard hoor!! haha gaan al netjes op de bak echt super en eten langzaam vlees mee en brokjes.. verder racen ze achter elkaar aan met zn allen en vliegen de krabpaal op dus gaat super goed!

13. Trotsemama1

Trotsemama1 Niet meer actief

lautjuh tis dat ik hier 2 katers heb lopen:$ maar dat witje vind ik een schatje!!!!!!!

14. lautjuhhh

@Tm haha ja tis echt een droppie en echt super mooi..ook hier is het hoor huis is vol dus ze heeft echt een ander huisje nodig :)

15. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hier helaas nog niks, maar ik vond haar net onder mijn bed.... ze doet best vreemd en onrustig. Nu ligt ze weer rustig te slapen.

16. lautjuhhh

@Assi draalt ze een beetje rond de plek? of haalt ze meer aandacht? of zondert ze zich helemaal af?

@ hier de laatste kitten heeft ook alvast een nieuw huisje gevonden :d dus al onze lieve kittens hebben een goed huisje

Via marilouise: Vrouwtje zwart wit
    Jessy77 neemt katertje zwart wit over
    Mamavan3bengels neemt 2 grijze over
    Een rode kater word opgenomen via marktplaats en
    de witte krijgt een goed gezinnetje vlak bij ons :D

17. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Hoi Lautjuhhh,

nou....moet zeggen dat de deur naar de tuin openstaat. Ze gaat dan heel effies plasje doen buiten en komt dan meteen weer naar binnen.
    Verder is ze aanhalig, maar ook zondert ze zich nu regelmatig af... bijv. dat ze onder het bed lag en niet eens naar beneden kwam toen ik thuis was (ze komt normaal gesproken direct miauwend naar beneden)

Het wisselt elkaar dus af. Net was ze onrustig aan het dwalen door het huis, nu ligt ze uitgeteld op de vloer.

18. lautjuhhh

dan zal het niet al te lang meer duren denk ik dan zoekt ze een eigen plekje. hou goed in de gaten dat je er wel bij moet kunnen.. dus als ze onder het bed gaat kijken of je haar in een doos KAN leggen gaat dat niet dan afwachten wat ze doet! Succes!

19. Assi

Assi Fanatiek lid

2 mrt 2008
    4.519
    46
    48
    Het is 9 mei..23.41 uur..de bevalling is al enige poos bezig.
    Ze is nu al bijna 2 uurtjes aan het persen, maar er zit nog wat tijd tussen het persen. Ze loopt tussendoor veel heen en weer.
    Hoop dat de eerste zich snel aankondigt. Ze wilt in ieder geval heel dicht bij me liggen alhoewel ze nu snel onder de bank is gekropen!

20. Ladymistique

Ladymistique Bekend lid

5 mrt 2008
    516
    0
    0
    Fulltime huismama
    Uithuizen
    Oke en van welke planeet ben jij afgevallen?? zeker Saturnus en achter die ring blijven hangen???
    Dit is een opmerking die nergens op slaat
    En even voor de duidelijkheid dierenartsen slapen gezonde dieren niet in!! das jammer he!!!!!!!!

Mooi nestje hoor :) vaak geven kleine nestjes aan dat er iets bij papa of mama niet goed zit.
    Onze poes heeft dat ook gehad.. helaas was 1 getorst in de baarmoeder ( was echt niet leuk om te zien) en 1 heeft het gered.. die had ook de naam Lonely :)

Deel Deze Pagina