Na 4 jaar eindelijk zwanger via IVF...10 weken mogen genieten. 2 mooie echos...maar bij de 3e bleek..missed abortion. Had er nog nooit van gehoord. Zojuist heb ik dit gedichtje geschreven... 27 augustus 2010 Wachten .. Wachten tot we je mochten zien Wachten tot we naar je hartje konden luisteren Intens geluk dat je bij ons kwam Dat we je zagen groeien En je hartje konden horen kloppen Zo mooi en compleet mini mens Dan ineens .stilte . Geen hartje meer, geen leven meer Geluk verandert in intens verdriet Zo kort mogen uitkijken naar jouw komst Zo kort mogen genieten van jou in mijn buik Nu weer wachten.. Wachten tot je mijn lichaam verlaat Een waterval van tranen en steken van pijn Dat je nooit in mijn armen maar alleen in mijn hart zal zijn
Wat een mooi gedicht meis, heel veel sterkte de komende tijd. Ik hoop dat je snel weer een mooi klein miniwondertje in je buik hebt zitten en dat het sterretje over hem of haar zal waken!
Heel veel sterkte! Wat rot, ben je zo lang bezig en dan zo blij en ik weet hoe verbonden je je direct al kan voelen met je kleine, al is het nog zo ieniemienie.. Dikke knuffel!
Dank je wel. Het is wel fijn want ik krijg heel veel reacties op het gedicht wat ik heb geschreven. Voelt ook echt heel goed. LIefs