Jeuk is volgens mij inderdaad een zwangerschapskwaaltje. Hormonen enzo... Maar voor de zekerheid kun je het natuurlijk even navragen bij je vk. Misschien heeft ze tips?
Ja moet sowieso 3 feb weer langs de vk, maar denk dat ik morgen even langs dokter ga, want word er echt gekkk van ...
Oww vervelend! Maar waarschijnlijk is het idd een zwangerschap kwaaltje. Ik heb ineens weer puistjes op mn kin. Nadat ik van dl was bevallen helemaal geen last meer van gehad maar nu weer terug.
Fijn he die hormonen.... Ik krijg af en toe ook een puisten aanval :x Oeeeeh, bijna je echooooo!! Ik wil ook dat het vrijdag is!
Puistjes heb ik normaal noooiiittt last van en toevallig heb ik die nu ook wel eens ja. Heerlijk idd die hormonen
@meissie lekker huilen kan goed zijn hoor *knuf* @bubbly; volgens mij wordt het ook wel zwangerschapsjeuk genoemd..collega had er ook vreselijk veel last van zo nu even terug lezen edit: @rian: jeetje snap dat je wel even bang bent nu. Inderdaad aangeven bij je VK. Hopelijk wordt jullie mannetje overgeslagen!
Alle zorgen die je hebt zijn normaal ik heb alle klachten die jij nu hebt ook gehad in me zwangerschap. . Ik had vaak last van" harde buiken" vanaf ong 12e week Bandenpijn steken krampen lekkende tieten vooral bij het douchen en me buik was met 15 weken al heel erg goed zichbaar maar dat krijg je als je heel erg slank bent ik had een sixpack geen grammetje vet dus dan voel en merk je alles veel sneller let gewoon goed op de signalen die je lichaam je geven want pijntjes betekenen vaak gewoon het groeien van je baarmoeder en de veranderingen in je lichaam maar pijntjes kunnen ook betekenen dat je het wat rustiger aan moet doen
Wat zijn jullie allemaal liiieeeeefff!! Ik denk nog steeds dat ik ongesteld ga worden! Krijg nu langzamerhand ook wel wat menstruatie krampen, dus denk gewoon later ei.. Morgen testen halen, zaterdag testen haha! (Als ik nog niet ongesteld ben dan he!)
jeetje met zulk nieuws krijg je soms opeens een reality check..gelukkig hoeft het niet zo te zijn en idd wat de anderen ook al zeggen als hij het toch heeft ben je in ieder geval voorbereid.. een kindje krijge is van het begin tot aan de bevalling toe spannend..lets hope 4 the best..probeer lekker te genieten en gefeliciteerd vandaag 18 weekjes weer een hele week erbij
Wat wordt hier hard gekletst zeg! leuk Morgen ben ik jarig! Heb vandaag al sokjes en een knuffeltje gekregen van mijn moeder, voor de kleine, heel lief! Helaas moet ik morgen gewoon werken en dan 's avonds lekker uit eten met veel vrienden. Ben bang dat ik 's avonds veel terug moet lezen, maar dat is helemaal niet erg, klets er maar lekker op los!
Ananas menstruatiekrampen willen niks zeggen maar snap dat je liever zo denkt Zo, ik had lekker eten gemaakt en veel gegeten maar viel me nogal zwaar. Resultaat: darmen werkten als een gek, dagen obstipatie, en vandaag diarree.. Als ik ff wat zwaar of vettig eet gaat obstipatie over... Dagen erna dan weer obstipatie. Bij vorige zwangerschap ook eens gehad. Hopelijk geen slecht teken... Pfoeee het blijft toch eng hoor.
Dank jullie wel! We gaan sushi eten en we willen het vrienden nog niet vertellen, dus dat wordt weer even bluffen bij het bestellen Ik duik m'n bed in, ben gesloopt! Hopen dat die vermoeidheid eens wat minder wordt..
Haha altijd leuk sushi eten als je zwanger bent! Ik ben ook nog heel moe de hele tijd. Ben blij als het over is maar het kan wel tot week 16 duren heb ik gelezen.....