Ow haha nog langer dus, ach het hoort erbij. Had er bij mn vorige zwangerschap niet zo erg last van. Maar toen had ik de 1e 3 maanden elke dag hoofdpijn dat is nog vervelender.
Ik vond op deze site nog een stukje over jeuk: Jeuk Door hormonale veranderingen en verbetering van de doorbloeding kun je tijdens de zwangerschap over je hele lichaam jeuk krijgen. Mentholpoeder helpt tegen de jeuk. Warmte verergert de jeuk. Probeer niet te warm te douchen/baden/slapen. Doordat je huid oprekt, kun je striae krijgen. Smeren met allerlei middeltjes heeft niet echt zin, want het is je onderhuid die als het ware scheurt. De ene persoon heeft er veel last van en bij de andere zie je niets. Hier kun je weinig aan veranderen. Het insmeren van de huid is op zich wel erg prettig, want het houdt je huid soepel en je verdient het om jezelf een beetje te verwennen. Striae kunnen erg jeuken. De strepen die vooral op je buik, borsten en dijen ontstaan, worden na de zwangerschap lichter en minder zichtbaar. De plaatsen waar je het meeste aankomt, daar zal waarschijnlijk striae komen. Misschien heb je er iets aan.
Rderby :Er is er 1 jarig hoera hoera dat kun je wel zien dat ben jij Gefeliciteerd!!! Hele fijne dag !! en lekker eten!! Succes met het bestellen Bubbly : balen zeg van alle jeuk Ananas : je houd het erg spannend duimen draaien overuren Moe zijn : ben ik ook al heel erg lang, geen idee hoe het kan slaap toch echt voldoende
Gefeliciteerd Rderby!!! En idd succes in de sushi tent!! @moe zijn.... pfff bij mijn mk was ik ook echt zooooo moe. Tot de avond er voor toen wist ik al dit gaat mis.
@rderby van harte! @jeuk. Vooral mn onderbenen was het heel erg. Lange histamine aanvallen. Ik heb mn huid elke dag gemasseerd met olie, dus niet aaien, maar onderhuidse doorbloeding stimuleren en ik heb ondanks mn enorme toet geen enkele striem. En dat terwijl ik er vanuit mn puberteit van mn rug tot mn knieën er onderzit. En dat terwijl ik nooit echt aangekomen ben in die tijd, dus ik ben wel van mening dat het uitgemaakt heeft. Maar ja dat ben ik. Mn buik heeft ook nooit gejeukt en mn benen moest ik insmeren met body voor naar bed gaan en na douchen want menthol hielp niet... Pfff als ik daar aan terug denk. Heb het nog maar in mindere mate nu.
@moe nou na 6 weken bloedverlies is het erger dan mn zwangerschap, ondanks de staaltabletten. Ken er niet teveel van slikken, want ik reageer er allergisch voor, maar met 1 per dag red ik het niet om het tegen te gaan. Daarnaast is mn emissie weer lekker bezig. Half 1 kwart over 3 en om 5 uur was ze de tent weer aam het afbreken... En in de vooravond is ze ook 2x wakker geweest. Dus slapen gaat op en af. Soms wat beter nu weer wat minder. En denk maar niet dat je het moet negeren, want dan huilt ze onafgebroken de hele nacht. Het is er maar even uit, maar elke keer weer maakt het vermoeiend. En haal haar er maar om 5 uur uit anders staan ze van 2 deuren verderop met een lachend gezicht zo heel het blok heeft vanaf 5 uur niet meer kennen slapen.....
Gefeliciteerd Rderby!!! Hele fijne dag vandaag en wat leuk dat je met vrienden uit eten gaat. Succes met bestellen Wat leuk dat je van je moeder al een pakje hebt gekregen. Goed begin van je verjaardag! @meijtje, je dametje geniet duidelijk van de wakkere wereld. Wel jammer dat jij daardoor zo onregelmatig slaapt. En met die bloedingen zul je inmiddels wel gesloopt zijn. Wanneer moet je weer terug? Nog testers vandaag?
Jeetje meijtje je kleine meid maakt t ook niet makkelijk hopelijk krijgt ze snel een beetje ritme en kun jij ook wat bijkomen. Want het bloedverlies en een kleine meid die niet lekker slaapt is ook geen top combinatie. @rderby; gefeliciteeeerd!!! Geniet lekker van je sushi en succes met goed bestellen @secret wat gaat jouw temp mooi omhoog!!! Ja ik ben ook benieuwd of er nog tester zijn...ananas zou tot zaterdag wachten. Meissie heeft gisteren nog getest. Weet eigenlijk niet meer wie er op het wachtbankje zitten
Goeiemorgen dames! RDerby; gefeliciteerd!! en veel plezier vanavond! Nog geen bloed.. Maar m'n tepels worden al iets minder.. Volgens mij heb ik gewoon voor of in het weekend m'n eisprong pas gehad! Ga zo even de rest terug lezen.. Moet even rustig aan wakker worden, ben op!
Rderby, gelukkige verjaardag zoals ze bij ons zeggen!!! Geniet ervan! Meijtje, wat lastig, snap best dat je moe bent!! Ananas, mijn tepels deden net voor ik ging testen ook iets minder pijn,... Paar dagen later werd het meer. Dacht daarom ook dat het niets ging zijn zoals de keer ervoor maar soms wilt het dus niks zegge
Rderby gefeliciteerd veel plezier vandaag!! Iedereen bedankt voor de tips ^^! Waaah is er al bloed bij iemand??? Nee he? Ohhh ik vind het zo spannend
@humava tis al sinds der geboorte dat ze zo slecht slaapt. Zit in het beestje dus is weinig aan te doen. @secret ben bang dat ze pas ritme krijgt als ze naar school gaat. Ik moet de 28e pas terug, dus duurt nog even. @slapen... Ben allang blij dat ze niet meer zo extreem huilt, toen was ik echt einde nabij. Nu is het rot, loop beetje als een spook rond, maar ja, doe je niets aan... Ja geen miskramen achter elkaar hebben maar daar kies ik niet bewust voor... Of niet zwanger worden zou ook een optie zijn. Maar ja keuzes....
Tine; niet van die rare dingen zeggen haha! Hadden de zwangeren trouwens obsipatie in het begin? Ik juist het tegen overgestelde nu haha.. Goed of slecht teken? Ik word geeeeeekkk! Bubbly; aaaaaah! 2 dagen nog! Zooo spannend!
Ja nou Meijtje dat maakt het idd niet makkelijker he .. Ik vind dat de volgende zwangerschap echt een plakker moet zijn hoor!! Ik wil sowieso alleen maar plakbabies zien <3 Dusscchhh gaan er misschien toch nog meiden testen vandaag, of wordt het echt een spannend weekendje ? Ik geslachtsbepaling en de meiden op gaan roze !! Ik heb sowieso een superfijne dag ! Mijn oom was overgebracht naar het amc ziekenhuis een tijdje terug. Ik was hartstikke boos eigenlijk dat ze hem weer door de medische molen lieten gaan en nu... KAN IK NIET BLIJER ZIJN! Wat nou alvleesklierkanker met uitzaaiingen naar lever en milt en misschien de dag niet meer halen. Pff. Lymfeklierkanker! De dokter zeggen GOED te behandelen en bijna 100% kans op volledig herstel. Hallo??? Wat??? SORRY?! Waaaaahh!! Hoe kan dit? :'D Mijn hele familie is hyperactief haha. Mijn tante heeft precies hetzelfde meegemaakt! Die was al afgeschreven met longkanker en zou toen de Kerst niet halen... ging ze voor second opinion, lymfeklierkanker, jaar later was ze BETER. Pfff... zo hee dan ben je ineens super blij met lymfeklierkanker :') ... stom he? Maargoed, mijn oom heeft wel een lange weg te gaan - maar t gaat om het resultaat ^^!
Ananas, ik had obstipatie, maar het tegenovergestelde kan ook een kwaal zijn. Je darmen zijn gewoon super gevoelig nu en bij de ene reageren ze met obstipatie en bij de andre met het tegenovergestelde. Dat denk ik toch tenminste. Aaah bubbly beter! Leuk nieuws ja! Wonderen bestaan. Pffff mijn borsten worden met de dag minder pijnlijk...?? Bij mijn mk had ik dat ook de dagen ervoor... Vk zei dat dat nrml was omdat ik nt meer zwanger was... Pffffffff
Ohhh gekkiiiiee die pijnlijke borsten komen en gaan hoor! Ene dag heb je er meer last van dan andere dag. Je lichaam laat je boobies niet elke dag evenveel groeien ^^ soms moet de focus naar een ander deel van je lichaam. Zo zag ik het! Ja ik heb ook ene moment obstipatie en ander moment diarree ... hoort er allemaal bij