Ons clubje gaat op roze in 2014! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Artife, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami2

mami2 Niet meer actief

jeetje wat vervelend ja is allemaal supergevoelig nu ff wat rustiger aandoen dus

2. mami2

mami2 Niet meer actief

Aaahh vervelend die prikjes hopelijk word de kleine er niet ziiek van

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Succes met solliciteren! !

Tine ik heb dat wel vaker gelezen. Het is net ff wat gevoeliger daar allemaal.

Aaah meijtje succes met je kleine meid!

@ 9 maanden beurs idd alleen als ik zwanger ben. Ml wil niet. Misschien ga ik dan met zusje...

Rustig aan Rian denk om je zelf en je kleine man!

Pffff ben best nerveus voor woensdag. Snap niet helemaal waarom ik toch naar de gyn moet. Ze zien toch niks op een echo. En ze zullen ook geen super mega gevoelige zwtesten hebben...

4. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @mami ziek tot op heden nooit, we hebben ons eigen programma. Maar ze is dan van de prik zelf van de rel. Dan is ze zoo boos haha

5. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Goedemorgen dames!

Secret; succes!:)

Rian; Oh dat is vervelend! Doe rustig aan!
    Mooi plaatje trouwens haha! Zou ideaal zijn!

Meissie; Ja snap ik ja.. Ben benieuwd wat ze gaan doen!

Hier nog geen tekenen van menstruatie.. Volgens mij heb k gewoon n laat ei gehad.. Vandaag blijf ik wel thuis van het werk. Nog steeds niet lekker! Misselijk, draaierig en vooral pijn in m'n heupen.. (Trekt ook door naar onderrug, en nee ik ben niet zwanger haha!;))
    Herkent iemand trouwens steken in borsten? Ze komen af en toe opzetten en zijn best heftig!

6. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @ananas: ik had het met ontpillen. maar verwacht dat niet bij jou nu.

@meissie: snap dat je zenuwachtig bent, ben ook erg benieuwd wat ze gaan doen dan, misschien toch echo?

Ik ga voorlopig mijn mond houden over doorbreken van de menstruatie. Elke keer als ik dat zeg, houd het weer op zo ook nu. Weer alleen bruinverlies. Als t volgende week nog alleen maar bruinverlies is, ga ik toch maar even de HA bellen..

7. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Ik zat lekker rustig op het wachtbankje tot ik vanmorgen een druppeltje bloed ontdekte.... Waah *rent hysterisch rondjes om het bankje*
    Ik weet dat het niks hoeft te zijn... En erg vroeg enzo... Maar ja, wie weet?!

Sterkte ananas!

Meijtje, is ze inmiddels weer minder boos?

Fijne dag dames!

8. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    aaaah secret!! Spannend!!!!*duimen draaien*!!!

9. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hè Bagheera, wat vervelend zeg. Inderdaad maar langs de ha gaan als dit zo blijft. Misschien dat het morgen do

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Doorbreekt, met die cyclus van 41 dagen? Sorry mijn telefoon besloot dat het berichtje wel al klaar was.

11. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ananas, misselijk draaierig en pijn in heupen en onderrug zijn echt wel tekenen ;) en steken in borsten ook zeker als het de eerste keer is in een cyclus...
    Maar ja je weet nooit en jij voelt dat het beste aan. Ik duim!!!!!!

12. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Ja ik denk het, bij seks heb ik het zo niet maar gisteren bij verwennen dus wel :/ was evht nie nrml!!!!

13. Humava

Humava Niet meer actief

@meijtje altijd zielig hè die prikjes. Onze kleine moet 28 januari weer voor prikjes. Ik moet altijd zelf ook bijna huilen whahaha. Sinds ik bevallen ben ben ik echt een watje geworden van dat.
    @bagheera joh wat vervelend dat het niet wil doorbreken idd misschien je ha volgende week even bellen.
    @secretangel whaaa spannend *duimt heel hard vanaf nu*. En succes met solliciteren!
    @ananas Beterschap.

Ik ga als de echo goed is ook naar de 9 maandenbeurs.
    @Rian misschien zien we elkaar wel dan.:) Zou wel heel toevallig zijn maar je weet nooit.

14. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Heb er over gelezen dat het is door het samentrekken van de baarmoeder zoala ik al dacht. Kan veel buikpijn veroorzaken ja! Maar kan verder geen kwaad!

15. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Haha je maakt me zenuwachtig! Als ik me morgen beter voel en nog noet ongesteld ben, ga ik nieuwe testjes halen haha. Dan kan ik donderdag testen!;)

16. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja Tine had ik toch ook :) heb er nu niezo last meer van, maar had er daardoor niet zoveel zin meer in nee in eerste trimester :p ...

Rian ik heb dat ookkk :< ik moet er van de VK goed op letten, omdat ik hypermobiel ben en grote kans heb op bekkeninstabiliteit. Maar nu is het gewoon nog bekkenpijn (die pijntjes voel je idd op die plekken wat jij ookal zei) en dat heeft de helft van alle zwangere vrouwen, dus ik probeer gewoon beetje rustig te doen. Hoop dat het bij jou ook gewoon bij beetje bekkenpijn blijft en niet te veel last krijgt. :)

Hier een brinta verslaving te pakken. Ach het zit iig vol vezels!

oja... NOG 4 NACHTJES SLAPEN!!! :D

Ananas, Secret en Bagheera (vergeet ik nog iemand met gekke kwaaltjes oid?) het zou wel heeeel leuk zijn als jullie gewoon alledrie op roze gaan xD just saying.
    Want Bagheera ik ben nog niet helemaal overtuigd :< vind dat zo gek met dat bruinverlies!

17. Artife

Artife Fanatiek lid

11 okt 2013
    2.119
    1
    36
    Breugel
    Bubbly, wist niet dt je dat ook had! Pijnlijk he jaaa ik wil ht nu ook ff niemeer haha!

18. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Ja haha, heb ik toen paar x gezegd :) Vond het vervelend ja, had er echt een tijd geen zin meer in :p...

19. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Net weer bruin bij het afvegen. .. ben bang voor ongi

20. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Ja hier ook last van. 1e 3 mnd ook geen zin gehad. Maar nu trekt mn baarmoeder nog steeds samen na die tijd.. maarja.. om nou nog 4.5 niks te doen vind ik ook zo wat. Heb er maar mee gedeald ;)

Deel Deze Pagina