Ons clubje gaat op roze in 2014! Deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Artife, 13 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Humava

Humava Niet meer actief

Ow sorry heb ik daar overheen gelezen. :)

2. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Geeft niet :) hihi
    Nja ik gooi het wel gewoon op m'n bouw. Lees namelijk dat je baarmoeder vanaf week 7 al wel eens samentrekt, maar je het pas gaat voelen als je baarmoeder groot genoeg is/goed voelbaar is. Nu kan je bouw daar dus ook nog wat invloed op hebben en dat ik het wat eerder voel betekent dus niet dat het slecht is :). Doet totaal geen zeer en het is niet frequent ofzo. Zal wel loslopen :p... Op babycenter staat ook dat er wel meer vrouwen zijn die het op 16 weken al voelen, maar meestal pas na 20 (ik zit daar dan wel net iets voor, maar ach) dus ga me gewoon geen zorgen meer maken :).. zaterdag geslachtsbepaling wat super leuk is en daar ga ik gewoon lekker naar uitkijken! ^^
    Baby doet het iig goed, trappelt erop los. Dus dat is goed! :) Toch?

3. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Toch maar tampon in gedaan. ..

4. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    Is het zoveel meissie?? :(

@bubbly ik zou het ook eng vinden hoor, harde buiken e.d. gelukkig hoeft het niet altijd iets slechts te betekenen.
    Zaterdag geslachtsbepaling, heb je zelf een gevoel erover??

@ananas; snap ik. Ik had zelf ook nog even afgewacht.

5. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Haha net vk gebeld en ze was zo lief. Gelijk: Oh dat is normaal :)! Doet je baarmoeder altijd hoor! Zelfs als je niet zwanger bent, maar nu is hij gevuld en kan je het gaan voelen.
    En mijn bouw het er idd ook mee te maken!
    Over mijn boobs: Oh wat goed! Dat is heel goed. Hoe eerder je dat hebt hoe beter het voeden zal gaan :) echt geen zorgen maken dus

Nou.... zorgen zijn ook idd gelijk weg :'D
    Ik ga even een feestje vieren in mn eentje :)

6. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Naja het is geen rood. Maar inlegkruisje had ik wel in maar ben dan bang dat het meer wordt en ik door lek. Voor de klas kan ik niet te vaak gaan plassen. Dat is al een tik deze wachtdagen. Ik hoop nog innesteling maar vraag me af of dat nog kan. Zo lastig dat ik ook mijn cyclus niet goed ken. Ben eigenlijk sinds stoppen met pil niet echt ongi geweest.
    Zenuw slopend dit. Half vier pas gyn... wordt lekker fris als ik echt ongi ben

7. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Oh en ons gevoel is heeel erg meisje *bloos*
    J noemde de baby laatst zelfs per ongelijk bij de meisjesnaam die we hadden uitgekozen. Ik zo "Ah dat kan echt niet hahahaha!"
    "Ah shit oops sorry! O_O"
    Maar tis echt alleen een gevoel hoor, want we hebben totaal geen voorkeur ^^. Komt een beetje door de VK, die denkt meisje door de supersnelle hartslag :)

8. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    #128 bubblybaby, 15 jan 2014
    Laatst bewerkt: 15 jan 2014
    Ohhh :( ... he balen!!
    Ik denk alleen wel dat het innesteling kan zijn als ik naar mezelf kijk.

p.s; en natuurlijk alvast succes! Ook met wachten tot het half 4 is..

9. Bagheera3

Bagheera3 Fanatiek lid

22 jun 2011
    1.718
    1
    38
    Vrouw
    werk, huisje, boompje, beestjes
    Utrecht
    @bubbly: goed dat je je VK hebt gebeld, zij kunnen je echt geruststellen als het nodig is.

@meissie, hmm das balen meis :( volgens mij kan het nog wel innesteling zijn..

10. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Hoii dames.. moet even wat kwijt. Mijn schoonvader is vroeger geopereerd in zn buik hin had het, Pylorus spasme of pylorushypertrofie. Nu was hij laatst in een ander ziekenhuis dan zijn eigen, vanwege een blaasontsteking, en toen vroegen de dokters waar hij aan geopereerd was (litteken). Toen had hij dat dus verteld.. wat blijkt.. het is erfelijk, en komt vooral voor bij jongetjes... :(. Nu maak ik me best zorgen. Mijn vriend heeft het niet gehad.. de kans dat onze baby het heeft is dus best groot. Als hij het heeft.moet hij geopereerd worden. Vaak uiten de symptomen zich na een week of 4.. met veel spugen. En dan word er dus actie ondernomen. Bah, vind het best naar. Terwijl het tegenwoordig echt een kleine ingreep is. :(.

En dat nog even iets leuks... hihi jeeej 18 weken.. :)

11. Humava

Humava Niet meer actief

Ah vervelend rian! Kan me voorstellen dat je het een naar idee vind. En erg zielig als zo'n kleintje geopereerd moet worden.

12. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Rian: wat vervelend! Snap dat je je er best zorgen over maakt! Lijkt me zo naar, als zo'n kleintje geopereerd moet worden..

Hier; Nog steeds geen blooeeed! Word er ontzettend zenuwachtig van haha! Wel veel witte afscheiding. Zat net op de wc en het liep er gewoon uit (sorry!)
    Maar ergens denk ik dat ik gewoon n laat ei heb gehad, aangezien ik nu pas n paar dagen gevoelige tepels heb..

13. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Ik denk ook.meisje bij jou bubbly!

Oei rian kan me voorstellen dat je dat eng vind. Meteen even aangeven bij de vk.

hoeveel en hoelang was dat dan bij jou bubbly?

14. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    #134 bubblybaby, 15 jan 2014
    Laatst bewerkt: 15 jan 2014
    Meissie; bij mij was het echt een week!! begon op 11dpo bij mij (nja roze slijm volgens mij zelfs iets eerder al! 8 dpo misschien al) en op 12dpo positieve test. Had het dan alleen met afvegen 's ochtends en de rest vd dag eigenlijk niet! Werd wel steeeds meer wit (van rozig/bruinig ging het naar beige naar wit slijm).

Ik ben een babygame gestart! Leek me wel leuk :) kan je raden wat het wordt, wanneer geboorte, geboortegewicht en lengte.
    http://expectnet.com/game.php?babyid=1&tx=1389782999
    Als jullie zin hebben kunnen jullie ook raden :D
    p.s: Sommige komen niet gelijk op de goede pagina, dus dan moet je links eventjes "BabySharno" intypen :) en dan op "go" klikken

Oh Ananas wat spannend ^^!

Rian; Ja snap ook wel dat je dat een eng idee vindt.. Maar gelukkig ook kans dat je kindje niets krijgt :) toch? Wel goed iig dat je je er van bewust bent dat het kan! Dan weet je waar je op moet letten :)

15. lorreke

lorreke VIP lid

10 sep 2013
    5.300
    394
    83
    Rian : kan me heel goed voorstellen dat je het eng vind! gelijk aangeven!! en er maar niet al te veel mee bezig te zijn, het kan een generatie overslaan, maar hij hoeft het ook niet te krijgen!

16. Rian89

Rian89 Fanatiek lid

13 jul 2013
    3.106
    2.347
    113
    NULL
    NULL
    Thnx meiden. Ga het vrijdag aangeven bij de verloskundige.
    En Lorreke, het heeft al en generatie overgeslagen, mijn vriend heeft het niet,vandaar dat ik juist denk dat t nu weleens zo kon zijn, omdat je vaak hoort dat het een generatie overslaat.
    Maaaaar, ik weet ik moet me niet druk maken... Laaaaat los...........

@Bubbly, heb gegokt! :D

17. bubblybaby

bubblybaby Fanatiek lid

3 sep 2013
    3.069
    1.037
    113
    Vrouw
    Goedzo Rian ^^ loslaten idd. *adem in adem uit*
    Ik heb mijn angsten ook maar losgelaten (wel met hulp van VK, maaaar alsnog is t nu gelukkig weg). Komen vast wel weer nieuwe voor in de plaats :').... *zucht*

Ah leuk dat je gegokt hebt! :D Allemaal meisjes tot nu toe lol :p (4x)

18. meissie86

meissie86 Fanatiek lid

25 aug 2013
    1.916
    0
    0
    Hmmm bij mij is het echt wel anders hoor denk ik. Ik ga maar van ongi uit...

19. Humava

Humava Niet meer actief

Bubbly ik heb ook gegokt. Leuk die site!

20. Ananas13

Ananas13 Fanatiek lid

8 sep 2013
    1.779
    888
    113
    Bubbly; zal ook eens even n gokje wagen haha. Zal ik het spannend maken en n jongetje gokken? Haha!

Aaaaaah! Ik blijf naar de wc rennen.. Die steken in m'n borst blijven wel de hele tijd terug komen, doet soms best zeer! Maar k moet m'n hoofd koel houden en aan denken dat m'n ei gewoon later is geweest!
    Vl belde net; Ben je nog misselijk? Al ongesteld? Je moest het toch tussen zondag en vandaag worden?
    Haha! Hij is helemaal nerveus! Zo lief!

Deel Deze Pagina