Rian in de volksmond toch aangeboren maagvernauwing? Kun je ook als meid krijgen. Ik ben daar namelijk pas na 3 maanden aan geopereerd, toen kwamen ze er achter waardoor ik zo bleef spugen. Ze waren radeloos. Komt eigenlijk alleen bij jongens voor. Litteken is heel mooi geworden een potloodstreepje. Ik was de dood nabij en meegegeven dat ik ging overlijden maar ze wisten niet waaraan. Maar ik ben er nog! En het is erfelijk maar hoeft niet. Wij hebben namelijk verder niemand met de aandoening, alleen ik. Niet te druk maken en als je kleine blijft spugen, dan weet je gelijk waar je het moet zoeken en hoef je niet door te modderen tot je kindje bijna overleden is. Het is niet leuk, maar je bent er dan wel op tijd bij.
Hoi. Ik sluit me aan bij dit clubje als dat mag Ik heb eind juni myn laatste prkpil gehaald. Die is 3maand 'houdbaar' en dan ben je niet meer beschermt, dus tot eind september. Ben eind november een beetje ongesteld geweest, gewoon een paar drupjes meer niet. Sinds een maand doen Myn vriend en ik het zonder condoom. Heb vandaag de huisarts gebeld Helaas kan t wel een jaar duren voordat alles weer normaal is en ik weer vruchtbaar ben. Wij balen zo Zyn er meer die zoiets hebben meegemaakt?
Heey onlymarielle! Oh dat is wel lastig nieuws om te horen te krijgen. Dat is best een lange tijd ja! Hopelijk lukt het tussendoor toch wel een keer! Zou mooi zijn he, Wij zijn wel een clubje dat al sinds september praat en dus over verschillende dingen praten, dus ik weet niet goed of je altijd gaat mee kunnen praten. Niet rot bedoeld hoor, maar vermeld het maar even! Ik heb in elk geval niet meegemaakt wat jij nu meemaakt!
Ooh wat vervelend dat jij dat ook hebt gehad, en wat ontzettend naar voor voor je ouders moest dat geweest zijn. Het kan ook bij meisjes idd, maar vaker bij jongens. Ben er beetje bang voor dat het een generatie overslaat, omdat mn vriend het niet gehad heeft. Maar zoals je al zegt, mocht het zo zijn, dan weten we wat het is. Thnx voor je berichtje.
Spannend dat jullie er voor gaan!! En ja je bent nu aan het ontpillen.. bij de een gaat het heel snel, en bij de ander niet. Dat hebben we helaas niet voor het zeggen. Succes in iedergeval! Zoals Tine al zei, wij zijn al aan de klets vanaf september, en zijn best een hecht groepje. Je bent welkom hoor, maar je zult waarschijnlijk niet alles volgen. Andeds moet je even in het forum september 1e ronde teruglezen, zijn maar 500 pagina's, haha! Dat was ons eerste deel.
Hmm balen ik had al een tijd geen last meer gehad van die hoofdpijnen; nu toch weer wel. Zie ook vlekjes. Hopelijk zakt het snel .. Aan drinken ligt het niet, doe de hele dag niet anders (En naar de wc gaan haha). Hoop echt dat er binnenkort meiden bijkomen op roze vind het elke x zo spannend als een/meerdere van jullie kwaaltjes heeft/hebben enzo! xD Nou mn droger en wasmachine zouden binnen komen vandaag. Still waitinggggg :')
@meissie hoe laat moet je? @onlymarielle.. welkom en ja we kletsen wat af en snel. Geen ervaring met prikpil, maar het staat er wel in bekend dat je een jaar tot anderhalf bezig bent voor het echt weer op gang komt. Ligt ook aan hoe my je het gebruikt hebt. Officieel ben ik al vanaf april vorig jaar bezig tenminste toen hebben we bewust de cyclus afgewacht om te proberen. Tot op heden zijn er 2 sterren uit voortgekomen. Het voordeel van dit groepje is dat de zwangeren ook blijven hangen. Waar ik eerst aansloot zijn ze op 1 na allemaal zwanger en praten ze niet meer. Hier zit ik op mn plek, ondanks ik ook voorlopig niet de volgende ronde in kan/ga. @rian ja het was voor mn ouders heel erg omdat ze van het kastje naar de muur gestuurd werden. Maar nu je het weet is het niet leuk, maar het is een ok waar het mannetje prachtig van hersteld zonder vier groot litteken net als vroeger. En het kan zo pas na 3 of 4 generaties terug komen. Ze kunnen misschien inhoud laagje tijdens de echo in de gaten houden of die goed gevuld is. Kun je naar vragen en bekijken ze het, want dan moet hij er nu ook al last van hebben.
@bubbly tegen vlekken een droppie nemen of iets met salmiak. Werkte bij mij prima zout heb je ook genoeg nodig.
Nou daar ben ik weer Gyn kon niks raars zien gelukkig waar mijn pijntjes vandaan zouden kunnen komen. Het slijm kan van innesteling zijn. Het zou erg vroeg zijn voor een menstruatie. Ze kon uiteraard nog geen zwangerschap zien... Ze vond mijn cyclus heel netjes zeker zo na een zwangerschap. Ik heb over drie maanden een bel afspraak om te kijken hoe het dan gaat. Hopelijk zie ik haar eerder dan ben ik namelijk zwanger haha. Drie maanden valt gelukkig erg mee. Niet zo van nou u bent zwanger geweest we zien u over een jaar wel weer terug dag... Nee heel fijn hierzo! Eierstokken zagen er wel erg pco achtig uit.... Maar het afvallen lijkt op de ovulatie wel effect te hebben. Pfff hopen op een positest. Het slijm lijkt wel weer minder nu
bubbly is het al binnen ???? hoop ook dat iedereen snel op roze komt zal tijd worden meissie : hoe is het gegaan?? Onlymarielle : zoal de rest ook al zegt dit is ons 2e deel al in het forum, de rest staat allemaal in de september 2013 club hier op het forum, die moesten we sluiten omdat we daar over de berichten zaten dus vandaar hier verder mee gegaan. en we zijn idd al een heel hecht clubje maar als je alles terug wilt lezen ben je wel een heeeele tijd zoet denk ik , we kletsen hier heel wat af, maar je mag er wel bij hoor, maar ik denk persoonlijk dat je beter op je plek zit bij een clubje die ook net is begonnen of over een clubje zwanger worden na prikpil ?? want daar kom je denk ik beter in je recht.. Bedoel het niet rot hoor!! prikpil kan veeel langer duren dan normaal, ken msnen die ruim 1 jaar bezig zijn voordat ze zwaner zijn na prikpil, maar kan ook sneller, prikpil staat erom bekend dat het langer duurt voordat alles op gang is
meissie sorry net iets later op verzenden geklikt gelukkig was alle goed en kon ze niets zien. en gelukkig waren ze tevreden dt is altijd mooi om te horen! en wat goed dat het afvallen zo goed gaat! hoe doe je dat ??? echt super hoor!!
@meissie, goed dat er niets afwijkends te zien is. Hopelijk mag he voor 3 maanden terug! Dat zou goed nieuws zijn. Blij dat het afvallen zo positief effect heeft. En blij dat je zo snel terug mag. Ik voel me hier soms van het kluitje naar het riet gestuurd.
jaa klopt had het al gezien,, mijn reactie staat boven jou reactie ik wa al aan het typen en praten etc,, dus i khad laterop enter gedrukt hihi..
@meissie fijn dat er niets afwijkends was te zien! Ook geruststellend dat je over 3 maanden gewoon terug mag komen. Al hoop ik dat je gewoon op roze mag over een paar dagen! @meijtje kan me voorstellen dat je het zat bent. Ik hoop zo voor je dat het vloeien snel over is en je verder kan. Of dat ze actie gaan ondernemen.
Wat fijn dat het er allemaal goed uitzag. En het slijm evt innesteling? Dat is goed nieuws! Je temp is ook nog steeds mooi hoog! De duimen blijven draaien. *kom je weer op het wachtbankje zitten?*