Bij mij staat jouw reactie onder mijn reactie hahah! Dat kan ik me heel goed voorstellen meijtje. Ik zei net nog tegen ml lief dat ik het zo fijn vind dat ze je goed in de gate houden en niet zeggen kom over een jaar maar terug.
Meissie; iig fijn dat er niks raars te zien is! Even snel, want heb zo vergadering; Nog geen bloed hiero!!
Meijtje; nee, heb geen testen meer in huis! Dus die wil ik dan morgen uit het werk halen. Vrijdag moet ik vroeg werken. Dus kan beter zaterdag testen haha. Als ik het vol hou!
Ooooohhhhhh spannend Ananas! Ben gewoon zenuwachtig voor jou. Op de hoeveelste dag zit je nu? Je langste cyclus tot nu toe? Whoeeee
Haha nee Rian ik ben ook niet overtuigt het lijkt nu weer weg. Maar ik ga absoluut morgen niet testen. Als ik ga testen is dat zaterdag of zondag. Ben benieuwd of er straks meer verlies komt na het sporten. En ik kan niet wachten tot tempen morgen ochtend Ja wel fijn bagheera! Net wel ff beetje zitten huilen in de armen van ml. Zat er gewoon ff door heen.
Ananas : ohhhh je maakt het spannend!! de duimen draaien overuren doe de test idd vrijdag maar , zaterdag en zondag moet ik hele dag werken en lees ik het pas laat hihi @ meissie : dikke digiknuff
Ik vind het ook spannend meiden!!! Meissie weet nou niet of ik al gereageerd had, maar vind het super fijn voor je dat alles goed was en meeega fijn dat je over 3 maandjes lekker terug mag komen. Liever eerder idd hihi. Bij mijn expectnet hebben nu 12 mensen geraden en maar 3 mensen denken een jongetje. Hahaha jeetje! Wel grappig om te zien wat iedereen denkt IK WORD HELEMAAL GEK VAN DEZE JEUK Sorry. Moest er even uit :'D
Haha dat hoop ik niet! xD Maar tis echt vervelenddddddddd. Ik denk zelfs dat ik naar de dokter ga. Word steeds erger en heb helemaal geen droge huid volgens mij. Geen gekke bultjes of vlekjes, niks. Snap er niets van xD
Jeuk alleen op je buik? Of over je hele lichaam? Als het alleen op je buik is kan dat komen doordat je huid oprekt dat kan gaan jeuken.