Lieverdje,mama mist je zo verschrikkelijk. Je hebt zo gevochten,maar tegen die rot NEC kon je niet vechten. Lieverd,we zullen je nooit vergeten. Dikke kus mama
Wat een prachtig ventje! Weer een wondertje veel te vroeg weggenomen. Heel veel sterkte met jullie verlies.
Met tranen in mijn ogen lees ik jullie verhaal. Heel veel strekte met het dragen van jullie verlies. Knuffel mixedbeeb
Verschrikkelijk, wat een nachtmerrie, heel veel sterkte met dit verlies! Wat een prachtig mannetje, jullie kleine Jesse!
Jullie mogen ontzettend trots zijn op jullie ventje. Heel veel sterkte met dit enorme verdriet en gemis.
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie prachtige zoon Jesse, maar tevens helaas ook gecondoleerd.. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht toe in deze moeilijke tijd...
Met een brok in mijn keel lees ik jullie verhaal. Geboren met een haalbare termijn, maar toch te veel moeten vechten. Hij heeft geen eerlijke kans gehad, maar jullie kunnen heel trots zijn op jullie sterke kereltje. Van harte gecondoleerd met dit verschrikkelijke verlies....
Pff ik heb net jullie mooie site bekeken. Wat jullie zijn papa en mama geworden van een prachtig mooi mannetje. Wat oneerlijk dat jullie kanjer maar zo kort bij jullie heeft mogen zijn. Tranen blijven stromen hier. Ik wil jullie heel veel sterkte wensen, wat is het toch oneerlijk.
Tranen met tuiten zit ik hier te huilen. Waarom is het leven zo verschrikkelijk oneerlijk. Het is zo'n mooi mannetje, waarom is dit prachtige kindje veel te vroeg bij jullie weg gegaan. Heel erg veel sterkte met dit grote verlies! *knuff*