Mijn zus is gistermiddag om 6 uur bevallen van een dochtertje.. ze heet Noa, was ruim 3800 gram en 52 cm. alleen gaat het niet helemaal super met haar.. ze heeft een hele zware bevalling gehad die totaal 17 uur duurde met een knip en een vacuumpomp. en ze heeft 1 liter bloed verloren. maar de kleine heeft een gebroken sleutelbeen en veel last van dan ze met de vacuum is gehaald. ze heeft vandaag toen ik er was om half 4 maar 1 keer gedronken.. en ze bleef ook maar spugen.. had al een paar paracetamol gehad... maar ze kreunde ook onwijs van de pijn.. ik vind het zo zielig.. Ik wil iets leuks voor haar gaan kopen, maar weet nog niet echt wat... dus als iemand ideeen heeft...
Jeetje meis ! Wat heftig joh! Ik weet helaas niks leuks maar wou je even feliciteren met de geboorte van je nichtje. Ik hoop dat alles gauw beter zal gaan met je zus en haar dochtertje .
Jeeeeeeetje, wat een heftige bevalling! Ik kan zo snel geen leuk en origineel kado bedenken (ben daar echt zó slecht in) maar wil je wel feliciteren met je nichtje!
Zo dat is heftig zeg! Wat ik heel leuk vond in de kraamtijd waren echt van die hele erge meisjes dingen. Nu ben ik ook erg gek op roze, ,maar ik vond het toen nog meer geweldig. Vooral roze met bloemetjes van de hema of h&M. Lekker tuttig! Schoentjes, rompertjes en jurkjes,
Poeh.. dat zijn geen prettige kraamdagen.. arme mama en Noa. Hoop dat ze er beiden snel bovenop komen. Gefeliciteerd met je nichtje! Iets met haar naam bij KoterKado.nl..? (maar die zijn wel met vakantie tot 2 juli). Een treintje met haar naam.. een mooie verzorgingstas... ?
Dat is geen leuk begin. Wat betreft een kadootje. Een shirtje laten drukken bij www.simplycolors.nl met een leuke tekst.
Jeetje heftige bevalling voor je zus. Maar toch van harte gefeliciteerd met geboorte van je nichtje! En ook de felicitaties voor je zus en haar man! Liefs, misspuma
jeetje meis, dat is niet niks! Gefeliciteerd met je nichtje! Wat betreft een cadeautje, Britt heeft van mijn zus bij haar geboorte een armbandje met haar naam gekregen, vond ik zelf een erg lief en persoonlijk cadeautje voor een tante!