Ik kreeg vorige week vrijdag te horen dat ik zondag ingeleid zou worden. En mocht het gunstig zijn mocht de vlk op zaterdag middag mijn vliezen breken. Echter braken deze vrijdag op zaterdag nacht spontaan. Na over met het zh mocht ik tot zondag ochtend af wachten of de Bevalling evt spontaan op gang zou komen. Helaas gebeurde er niks en heb ik me netjes om half negen in het zh gemeld. Ik werd aangesloten aan de wee opwekkers en deze werden elke 20 minuten opgehoogd en pas tegen half een kreeg ik weeën. Ze waren goed te doen en kon ze makkelijk weg puffen. Maar omdat ze toch niet sterk genoeg waren werden ze weer opgehoogd. Tegen vier uur verging ik van de pijn en kon ik ze niet meer wegzuchten. Ik kreeg het gevoel te moeten persen jeej dacht ik nog het is zo ver! Maar helaas ik had met 5cm ontsluiting al persweeën! Ik heb gevraagd om pijn bestrijding (zo'n pompje) en voor een half uur was ik helemaal van de kaart echt heerlijk! Maar helaas na die dertig minuten kwam die verschrikkelijke pijn weer terug en had om zeven uur nog maar 7cm en ik had echt het gevoel dat kind komt er uit en wel nu! Gyn ging weer weg en ik kon inmiddels alleen nog maar gillen van de pijn. Na tien minuten hield ik het echt niet meer en en heb gevraagd of ze nog een wilde kijken voor ontsluiting. Om kwart voor acht gebeurde dit en had nog acht cm toen ging ze de laatste twee cm weg masseren en kreeg ik om tien over acht het magische woord te horen "je mag gaan persen" En dat heb ik gedaan alsof mn leven er vanaf hing! Helaas zat hij met zijn schouder vast en hebben ze hem er echt uit moeten trekken en om 20:23 was hij daar dan eindelijk onze prachtige tweede zoon Danté! Hij woog 4190 gram en is 53cm.
Heee wat leuk een jongen gefeliciteerd! En Idd behoorlijk heftig maar echt wat ze zeggen klopt zodra hij er was was ik alle pijn alweer vergeten hihi.
Saja meis nogmaals gefeliciteerd en geniet er van . Zorg goed voor de kids he anders komt tante marnat ze weg nemen he Je snapt me wel !
Ze keek naar zijn 'piek', en de naam Danté kwam als vanuit het niets... @Saja: nogmaals van harte gefeliciteerd...
Logan Hoe we op de naam kwamen haha. Onze eerste heeft een Italiaanse naam dus waren we opzoek naar een naam die daar bij past. Zijn dus een beetje op inet rond gaan neuzen en dit was de eerste naam die we tegen kwamen. Naam die je niet veel hoort en daar houden wij van En iedereen bedankt voor de felicitaties!
Hey lieverd! Lees het nu pas, sorry. Alsnog van harte gefeliciteerd met jullie tweede mannetje! Hoe vindt S. het om grote broer te zijn? Genieten hoor, gaat allemaal veel te snel!