Ben uitbundig van vreugde! Maar anderzijds kalm en angstig. Maar toch zou ik het van de daken willen schreeuwen! IK BEN ZWANGER!!!! 2 jaar na de afbreking van onze 2e dochter, met 23 weken, eindelijk, eindelijk, zwanger! Laat dit goed gaan.... Heb zowel angst... Als dit een miskraam wordt, kunnen weer wéér van voor af aan beginnen... Dat trek ik niet. Tuurlijk zal ik doorgaan, maar ik weet dan niet hoe. En de gedachte dat, als dit kindje er straks is, wij precies 4 jaar bezig zijn voor een kindje. En dat wonder wil je niet weer afgepakt hebben... Anderzijds, zoals gezegd, ben ik waanzinnig van vreugde! Gisteren de doos met zwangerschapskleding bij mijn schoonouders gehaald (ook al ben ik nog maar 5.2 weken), weer hadden bij hun namelijk de babyspullen neer gezet. En ik kan zo niet wachten om het onze oudste te vertellen! Zij is nu 4,5 en zal dol van vreugde zijn! Het arme ding met zusje die altijd aanwezig is, dmv foto, urn, etc, maar waar zij nooit mee zal spelen. Onze ouders weten het sinds gisteren, de rest (familie) vertellen we het over 2 weken, als ik de echo heb gehad, en rond 11 weken de rest van de wereld. Sorry voor mijn lange verhaal, maar ben zo blij! Ondanks Dat Ik Dat niet durf te zijn. Ook al weet ik dat zwangerschappen vaker wél dan niet goed gaan... zul je zien dat het hier misgaat... Liefs.
Gefeliciteerd! Je hebt er zolang op moeten wachteb dus probeer er echt van te genieten! Hoop dat alles goed mag gaan voor je.
Hoi Jessica, van harte gefeliciteerd! Wat naar dat je met 23 wkn. je tweede zwangerschap hebt moeten afbreken! Lijkt me heel heftig. Ik herken je gevoelens wel. Enerzijds het nieuws van de daken willen schreeuwen, anderzijds teleurstellingen voorkomen. Ik ben net zo ver als jij! Wanneer heb je de echo?
Van harte meid! Ik hoop dat jullie een mooi gezond kindje mogen krijgen en dat je ondanks de grote angst, toch een beetje kan genieten van dit wondertje!