Gaat voortaan erg lastig.. ik heb collage app be funky en verklein daarin de foto dan doet die het leuk wel.. Gefeliciteerd met jullie 3e wondertje♡
Ja mooi he? Verbaasde mij ook bij deze termijn. Je ziet echt al het gezichtje. Spannend he... is het je eerste echo? Wij hadden er al 2 gehad dus wist wel dat het goed zat op zich. Dat scheelt toch.
Ja echt super leuk om te zien! Ik heb er ook (al) 2 gehad. 1 met 5.3 weken en eentje met 6.4 waarop een hartslagje te zien was dus helemaal goed. Maar toch na 2 miskramen ben ik erg nerveus voor een ma ofzo. Weet dat het onzin is en de kans dat het goed is veel groter is hoor maar de angst blijft een beetje. Hopelijk heb ik maandag net zo'n prachtig beeld als jij!
Herkenbaar hoor, helaas . Hier 3 mk, een ma, en een vroeggeboorte bij 18 wk. Niks onbezorgd meer . Ik duim dat je een super mooi plaatje kan delen maandag
Pfff jij hebt je portie elende ook wel gehad zeg....nog een uur wachten en ben echt te zenuwachtig....normaal ben ik heel rationeel maar nu lukt het echt niet.
Tja zeker. Maar nu een prachtige dochter. Dan is alles gauw vergeten eerlijk gezegd. Ze is het wachten meer dan waard Hoe is get gegaan?!
Ik moest hem even in piccollage zetten anders was het bestand te groot....maar alles was helemaal goed. Hartje klopt goed en alles zit er op en er aan ^^ Ben een aantal dagen vooruit gezet en ben nu dus 11 weken. Zo opgelucht!
Ah super nessa!! We gaan gelijk op, ik was een paar dagen terug gezet dus vandaag precies 11 weken. Krijg m'n banner niet aangepast @Diazz: dank je! Het voelt vooral nog heel onwerkelijk. Na alle ellende gaat het nu ineens zo makkelijk. Besef het nog niet echt.
Ja Sint kindje Al zal het eerder komen waarschijnlijk. Dl js met keizersnee geboren en kies daar waarschijnlijk weer voor nu.