een broodje gezond (half dan want er zit mayo op) en een kopje koffie.. wat zijn jouw ultieme genots eest en drink combi's?
Zou nu een moord doen voor een broodje filet americain met uitjes en eitje en mayo. Maar dat komt meer omdat het nu niet mag. Nog heeeeel even... . Likt verder aan een festini perenijsje...
hahahhaa ze wacht gewoon totdat het zonnetje echt gaat schijnen. dat was de afgelopen weken niet het geval. dan maar lekker warm bij mama blijven toch
Ooh, dat heb ik nu ook! Ik eet normaal weinig Filet Americain, ook al vind ik het wel lekker! En sinds ik zwanger ben, wil ik het ook! Op een wit broodje, met uitjes en een eitje. Nog effe wachten maar...
Geukkig niet! Mijn nieuwsgierigheid naar de kleine wordt ook met de dag groter! Voorlopig doe ik het dan maar met een warm kaiserbroodje met een laagje boter en een plakje ham. En een stukje suikerbrood met een laagje boter...
Een ontbijtje van een croissant, plakje suikerbrood, een afbakbroodje met nutella en een eitje. Mjum mjum. Ow en niet te vergeten: beschuit met aardbeien!
qua eten en drinken momenteel niks. doe een moord voor een keer een nacht normaal slapen. elke nacht wel wat met drie rakkers. ZUCHTTTT
Sinds ik begonnen ben met lijnen trek in : Patat chips bitterballen wijn kaas stokbrood met kruidenboter snoep etc etc maar ik hou me al 3 weken keurig aan de lijn , alleen op zaterdagavond een glaasje wijn kijk er nu alweer naar uit
Hihi... Je moet jezelf niet alles ontzeggen hoor want dan hou je t nooit vol. Ik beloon mezelf eens per week met iets wat ik ontzettend lekker vind. In mijn geval is dat meestal een ijsje of een frietje (maar niet EN EN... ) Succes met lijnen!
Mijn absolute genot qua drinken is toch wel een Java Chip Frappucino van Starbucks. Die hebben we hier niet in de buurt, maar dat maakt het misschien alleen nog maar lekkerder als ik het eindelijk weer eens kan kopen als ik in Antwerpen kom