Oudste dochter is bijna 3 en heeft maatje 26, maar zal snel naar 27 gaan. de jongste is 14 maanden en heeft maatje 22 al!!
Yep hier gigantische voeten, hij is net 3,5 jaar oud en schrik niet maar heeft schoenmaat 32/33. met 1 jaar maat 25. Met 2 jaar maat 29. Met 3 jaar maat 32. verders is hij natuurlijk ook erg groot met zijn lengte van 1m18 en weegt maar 21,5 kilo. kledingmaat 122/128 dus hij is helemaal in proportie alleen een hele grote vent,maar goed daar doe je niets aan. Hij groeit zoals hij groeit. Gelukkig groeit hij nu alleen de lengte in en niet de breedte Mijn oudste van 10 jaar heeft maat 40 maar zijn voeten staan al een jaar stil. Wij hebben zelf ook grote voeten hoor ik met mijn 1m63 heb maat 43 dus ja ze hebben het echt niet van een vreemde hoor.
dochter heeft hier na mijn idee normale voeten. maat 26/27. ze is 3,5 jaar en is 105 en 16kg. lange slanke meid en na mijn idee een nette maat schoen zoontje wordt in juni 2 en heeft al een tijdje maat 25 van schoen . dat noem ik echt groot. hij is wel een stevig ventje en denk dat hij zulke voeten wel nodig heeft om goed te kunne lopen
mijn zoontje van 5.5 heeft schoenmaat 27 hier voor een jaar stil gestaan.....mijn dochterje van 2 heeft maatje 22
Mijn dochter zit sinds september in maat 28, toen was ze 3,5. Nu is ze net 4 en nog steeds 28. Mijn jongste van 20 maanden heeft maat 23
@ Carla1980 ik hoop inderdaad dat ze ook even stil gaat staan qua groeien van haar voeten Ik heb zelf 39/40 en mijn vriend 42 dus van ons heeft ze het niet gigi....ben benieuwd!
Onze dochter is nu ook ruim 3 en heeft mt 27 (maar voor de zomer gingen we al richting 28. ze is erg lang (1.06m) dus verhoudingsgewijs valt het best mee, al vond ik het ook enorm. hahaha.
eeuuhh.. heeft mijn zoon zulke grote schuiten dan 2 jaar 7 maanden en nog net maat 25 (van elefanten, ik geloof dat dit bij veel andere merken maat 26 zou zijn) hij is wel erg groot voor zijn leeftijd, wij vinden het op het oog wel in verhouding lijken. maar zijn grote broer had op deze leeftijd echt nog geen maat 25
Hier gisteren van mijn zoon van 3 jaar en 7 maanden op laten meten Hij is nu dus over naar maat 33. Voor de zomer met sandalen wacht ik nog even met kopen want vaak in de lente maakt hij flink groeispurten door. Zo blijf je dus kopen Jalea? mijn zoontje had met zijn eerste verjaardag al maat 25 hihi. Terwijl hij er toen maar 87,2 cm lang bij was. Nu is hij 1m18 en nu dus schoenmaat 33,(hij is 3,5 jaar oud) volgens mij is dit wel in proportie,maar voor zijn leeftijd erg groot. Ikzelf heb maar maat 43 (ben wel een ukkie met mijn 1m63) en zijn vader heeft ook grote voeten,het is wel normaal dat als ouders grote voeten hebben de kids ook grote voeten hebben. Gelukkig valt het niet zo op dat hij grote voeten heeft bij mij valt het dus wel op omdat ik zo klein ben. Ik hoop wel dat hij even stil gaat staan.
Heeft het eigenlijk ook met lengte te maken, de schoenmaat? Daar ben ik wel benieuwd naar. Onze dochter is 3 jr en 3 mnd, is 102 cm en heeft net schoenmaat 26.
onze zoon is 2 (maar wordt over 1 maand 3) en heeft sinds vorige week nieuwe schoenen; maat 29!! Maar ja; zijn pa heeft 47/48 dus het was te verwachten.
Boukje: Hier ook eentje die over een paar weken drie wordt en maat 29 heeft. Hij is verder ook erg lang.
Als ik al naar Justin zijn voeten af en toe kijk met schoenen aan.. vind ik ze al groot, laat staan eerdere berichten die gepost zijn, jeetje ^^
ons dochtertje is nu 19 maanden en heeft maat 22 in haar schoenen.. ik hoop dat ze niet zo'n grote voeten gaat krijgen als mij (mt 45)... maar dat is nog afwachten... mijn vriend heeft maat 39/40 dus het kan ook mooi ertussen in komen te zitten ...
hier net 3 jaar en ze heeft maat 23/24. Ze is verder vrij klein dus de schoenmaat past hier prima bij. Ik heb zelf maat 37 en manlief 43, dus ben benieuwd waar we heen gaan.
mijn dochter is 2 jaar en 9 maanden en ik heb zomerschoenen in mt 27 gekocht. Zijn nog wel aan de ruime kant. Ook best groot dus. Snap er ook niks van want ik heb mt 37/38 (1.70) en man heeft 43 (1,92). Ze is trouwens wel wat langer dan gemiddeld.
Mijn zoon heeft ook nieuwe schoenen gekregen afgelopen week. Na opmeten van de voeten werd het maat 27!!! is nog geen 3 jaar dus... Mijn zoon leeft ook op grote voet dus hahaha.