Ons dochtertje van 1,5 praat eigenlijk nog niet!?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door oogappel, 27 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

Hier precies hetzelfde. Ze snapt alles maar echt duidelijke woordjes zeggen ho maar. Ik maak me er niet druk om, ik oefen elke dag met gaar woordjes en ze probeert het ook echt. Komt vanzelf wel. Haar broer was sneller

2. brabantse1982

brabantse1982 Fanatiek lid

26 feb 2009
    2.137
    0
    0
    lerares
    west brabant
    Hier vanaf 1,5 zinnen met 6-7 worden, maar in buurt veel kinderen die ok alleen losse woordjes zeggen verder niks. Komt vanzelf, eigen tempo!

3. stopcontact

stopcontact Fanatiek lid

9 sep 2011
    1.674
    1
    0
    Ons zoontje, 20 mnd, zegt ook nog maar weinig verstaanbaars. Vooral héle verhalen gebrabbel en soms verrast ie ons ineens met een woord. Maar veel woorden zegt ie vervolgens een hele poos niet.
    Hij zegt nu vaak: mama, papa, opa, die, kaar (klaar) asjt (astjeblieft) aan en uit.

Heel soms zegt ie ineens hondje (als hij er ineens 1 ziet) en vanmiddag de naam van mijn ouders hondje.

Vandaag tijdens het eten liet ik per ongeluk een scheetje en meteen zegt ie "poep" hahaha! Tranen in onze ogen hebben we gelachen.

Soms maak ik me er ook zorgen om, maar ik denk dat het echt nog wel komt. En als ie dan net zo veel kletst als dat ie nu onverstaanbaar kletst dan kan ik de hele dag luisteren denk ik ;)

Deel Deze Pagina