Auw!!!

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sasjuh, 4 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Al sinds dat ik de kleine voel, voel ik hem vooral beneden, bij mijn blaas zeg maar.
    Maar sinds kort doet het gewoon zeer!
    Het lijkt wel alsof ie zich een weg naar buiten wilt trappelen ;):)
    Toen ik net in de auto zat begon meneer te trappelen en hij drukte ontzettend, voelde echt buik onder 'bollen' zeg maar.
    Bij mijn dochter had ik dit absoluut niet, en nu vraag ik me af of het wel normaal is dat je je kleintje zo laag kan voelen en dat het dan zo'n zeer doet :(
    Met dit termijn bedoel ik dan.

2. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Ik heb het ook en herken het ook niet van mijn dochter. Pas schopte de kleine zo hard dat ik gewoon even naar adem moest happen zo pijnlijk. Ik denk op een zenuw ofzo.

3. bdotsie

bdotsie Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.122
    0
    36
    Verzorgende in de thuiszorg
    Belgiƫ Arendonk
    Hier ligt ie ook vanonder en vaak ook pijnlijk als ie beweegt en continu naar het toilet moeten lopen omdat ie op de blaas drukt.

4. Woelmuisje

Woelmuisje Actief lid

12 dec 2012
    386
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik heb ook sinds een paar dagen het gevoel dat hij erg op mn blaas drukt. Soms echt pijnlijk.
    Vandaag is het iets minder, dus mischien ligt hij net iets anders.

5. Linn84

Linn84 Fanatiek lid

2 nov 2010
    3.489
    1
    38
    Had ik rond die termijn ook. Kleine lag toen het lekkerst als hij op m'n blaas kon stampen blijkbaar ;) Sowieso is deze veel drukker dan mijn dochter was in mijn buik, soms tot vervelens toe...

6. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

8 jun 2010
    2.558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    Je gaat bijna denken dat het typisch een jongensding is hihihi:)
    Maar pffff af en toen wou ik dat ie wat meer boven zat, dat springen op mijn blaas alsof het een trampoline is is nou niet echt een feestje...

Deel Deze Pagina