Dit is ook een regelrechte nachtmerrie om in te komen. Helaas heb ik in precies hetzelfde schuitje als jij gezeten afgelopen december dus ik weet als geen ander hoe je je nu voelt. Ik ga je een persoonlijk bericht sturen & mocht je er op een dag aan toe zijn dan kan je altijd contact met me opnemen. Ik wens je alle kracht toe voor maandag en maak na de bevalling alsjeblieft veel foto's van je dochtertje. Probeer zo veel mogelijk tijd met haar door te brengen nu ze er nog is. Helaas kan het daarna niet meer en zul je alleen je foto's hebben als aandenken. Heel veel sterkte, kracht & succes toegewenst. Liefs palmboompje
Lieve SadieRaven, Ik heb veel berichtje van je langs zien komen op dit forum. Wij gingen bijna gelijk op in de zwangerschap. zit twee dagen tussen. Elke keer was daaruit duidelijk hoe gelukkig je was met de zwangerschap van jouw dochter. Hoe ongelofelijk dat het nu zo loopt. Ik denk dat wat jij meemaakte de nachtmerrie is van elke zwangere vrouw. Het ene moment beweegt je baby in je buik, dan oppeens is er geen getrappel meer. Weg zijn de dromen. Weg alle mooie hoop voor de toekomst met haar Ik denk dat iemand hier hele wijze raad gaf. Maak foto.s als ze geboren is. Houd haar zolang mogelijk bij je. Ze kan misschien bij jullie thuis zijn totdat ze begraven wordt. Ik zeg dit misschien koel maar mijn buik doet er pijn van. Ik kan niets anders dan jullie heel veel sterkte toewensen....
Ik schrik hier echt enorm van, ik had ook je andere topic gelezen over weinig / geen leven voelen zeg maar en je moederinstinct had helaas toch gelijk meid.. Echt vreselijk voor jullie, ik wens je heel veel sterkte en kracht toe speciaal op aanstaande maandag, je bent en blijft mama van 2 geweldige meisjes hoor, helaas heeft je kleine meisje het niet mogen redden
pffff raakt mij diep.. 16 jaar terug ook ons meidje overleden met 24 weken en 6 dagen. liefde en kracht voor jou en je familie. warme groet, maria
Wat verschrikkelijk! Ik weet niet wat ik moet zeggen.. Wil je alleen heel veel kracht en sterkte wensen!
Wat verdrietig zeg! Zo eerlijk om ineens afscheid te moeten nemen. Sterkte voor nu en bij alles wat nog komen gaat...
Wat verschrikkelijk! Jeetje... ik heb je wel eens in andere topics gelezen en toen ik deze titel zag met jouw naam dacht ik gelijk dat het niet waar kon zijn. Ik wens je ontzettend veel sterkte voor maandag en vergeet geen foto's te maken/laten maken. Woorden schieten mij te kort hiervoor...
Wat een verschrikkelijk nieuws! Dit raakt me echt enorm, helemaal omdat ik ook zwanger ben van een 2e dochtertje.. Meid, wat afschuwelijk dat jullie dit mee moeten maken! Heel veel sterkte en kracht gewenst, ook straks met de bevalling! Ik denk aan jullie!! Liefs MamaEl
Heel vel sterkte met dit verschrikkelijke nieuws! Ik weet niet of ik het hier mag noemen, maar neem even contact op met Stichting Earlybirds. Zij maken hele mooie foto's.
Ik ben even heel stil en begrijp heel goed wat je door maakt, ik heb zelf 16 jaar geleden mijn dochtertje van 24 weken en 6dagen verloren, zij was overleden in mijn buik. Nog altijd is er geen dag dat ik niet even aan haar denk. Ik wens jou, je gezin en je familie heel veel liefde en kracht toe. Warme groet, Maria
Heel veel sterkte met dit verlies! Jullie meisje.. Ik begrijp ook nog steeds niet dat zulke dingen gebeuren! Ik ben vorig jaar dec ook ons 2de dochtertje verloren, ik was bijna uitgerekend en is ze overleden in m'n buik. Ik weet dus hoe je je voelt. Het is verschrikkelijk! Praat er veel over en vooral met je partner. Liefs