O wat vreselijk erg, zit met tranen in m'n ogen... Ben er stil van. Meid wat een nachtmerrie... Wens jullie heel veel sterkte..
Tranen in mn ogen en kippenvel op m'n armen.. Wat vreselijk meis! Echt vreselijk.. Heel erg veel sterkte de komende tijd!
Jeetje wat een nachtmerrie! Ik wens jou en je familie heel veel kracht toe om deze verschrikkelijke tijd door te komen. Woorden schieten tekort...
Heel veel sterkte.. Hier is de bevalling van mijn dochtertje rond zelfde termijn opgewekt, alweer bijna 2 jaar geleden. Mocht je iets willen weten daarover of met een lotgenoot willen praten, laat dan maar weten. Dikke knuffel en nogmaals veel sterkte.
Wat een afschuwelijk en verdrietig nieuws. Woorden schieten hier ook tekort. Ik wil je heel veel sterkte toewensen voor de komende tijd.
Wat af-afschuwelijk dat zoiets kan gebeuren...heel veel sterkte en kracht toegewenst met dit grote verlies
Nee!! Ik heb met kippenvel je bericht gelezen Wat een nachtmerrie moet dit zijn voor jullie. Ik wil je onwijs veel kracht toe wensen voor de dagen die komen gaan, sterkte!!
Beste sadie raven, Kippenvel bij het lezen van jouw berichtje... we schelen slechts 5dgn met elkaar. zo zie je maar weer, een goede 20wkn echo hoeft niets.te.zeggen.... Ik wil je graag wijzen op een tweetal websites, al denk ik dat je nog net niet lang genoeg zwanger bent voor make a memory, maar je zou altijd kunnen informeren: Make a Memory | Een blijvende herinnering Hart Van Hout - Liefdevolle grafkistjes voor prematuur en voldragen baby's, urnen, harten en herinneringen van hout heeeeel veel kracht toegewenst, het is zó oneerlijk...