Ons dochtertje, zusje en kleindochter is niet meer...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sadieraven, 30 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. waiting4amber

waiting4amber Actief lid

19 feb 2013
    230
    0
    0
    Wat verschrikkelijk zeg! Kippenvel staat op mijn armen. Heel veel sterkte!

2. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Jeetje meid, schrik van je berichtje wat vreselijk! Wil je heel veel sterkte wensen.

3. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Kippevel... Veel sterkte lieve Sadiraeven en veel kracht toegewenst de komende tijd. Wat vreselijk dat jullie je kindje niet het afscheid kunnen geven dat jullie willen, ontzettend erg om te lezen.

4. mary12

mary12 Bekend lid

27 apr 2012
    652
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte!

5. XNonnie

XNonnie Actief lid

26 mrt 2013
    264
    0
    16
    Wat ontzettend triest! Ik heb er geen woorden voor... Verschrikkelijk! Ik wens jou en je familie heel veel sterkte!

6. Rodaina

Rodaina Bekend lid

9 mrt 2013
    609
    48
    28
    Heel veel sterkte!

7. Bengel21

Bengel21 Lid

18 jan 2013
    27
    0
    1
    NULL
    NULL
    Heel veel sterkte. Wij hebben in 2006 in dezelfde situatie gezeten. Ik heb toen de uitvaartverzekering gebeld waar ik zelf verzekerd was (monuta) en die hebben uit coulance 1000 euro vergoed, wij hoefden dus niets bij te betalen. Wij hebben ons zoontje laten cremeren. Zij hebben het mandje geregeld en de kaartjes gedrukt en ons begeleid. We konden toen kiezen uit 2 crematoria de ene was 2x zo duur dan de andere. We hebben de crematie klein gehouden met naaste familie en hele goede vrienden. We hebben geen stukjes, toespraken o.i.d. gedaan. Na een paar weken konden we de as ophalen.

Nogmaals sterkte.

8. springxsummer

springxsummer Niet meer actief

God.. sprakeloos. . Onwijs veel sterkte en liefde toegewenst

9. Zhilla

Zhilla Actief lid

2 apr 2012
    303
    0
    16
    Ik werk fulltime
    Leeuwarden
    Nogmaals heel veel sterkte! Helaas heb ik hetzelfde vorig jaar ook moeten meemaken. Het is zo oneerlijk :(

Wij hebben een overlijdensverzekering bij Klaverblad en ik kreeg bij hun wel een bedrag vergoed. Ik moest dan alleen aantonen dat ons dochtertje met 21 weken ter wereld is gekomen. Voor de 21 weken zouden ze niks vergoeden. Ik zou anders toch een keer je verzekering bellen, misschien willen/kunnen ze wel wat vergoeden.

Heel veel sterkte morgen voor jou en je familie!!

10. Letty26

Letty26 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.163
    1
    0
    Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies zo oneerlijk en gemeen. Wil je gek veel sterkte en kracht wensen met dit vreselijke verlies. ....

Liefs

11. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Ik zou toch je verzekering nig even bellen en anders kijken of je het van iemand zou kunnen lenen. Je hoofd staat er nu niet naar tegen de verzekering te vechten maar straks kan het niet meer en als dit niet is zoals je zou willen ga je hier spijt van krijgen. Vraag anders iemand uit de familie je verzekering te bellen.

Heel veel sterkte morgen, ik zal aan je denken.

12. Bloembie

Bloembie Bekend lid

12 sep 2011
    621
    0
    16
    Wat verschrikkelijk! Woorden schieten nu te kort maar toch wil ik jullie enorm veel sterkte wensen! Wat is het leven soms toch zo oneerlijk en pijnlijk. Heel veel sterkte voor nu, morgen en alle moeilijke momenten die jullie nog te wachten staan!

13. Snoopy1983

Snoopy1983 VIP lid

11 feb 2008
    9.543
    4.729
    113
    Vrouw
    Meid doe wat jullie graag willen, is dat begraven moet je je hart volgen hoor.
    Wij hebben bij ons zoontje voor crematie gekozen maar omdat hij geboren is met bijna 23 weken zouden we ook niets vergoedt krijgen. Na de crematie hebben we toch een brief gestuurd naar onze uitvaartverzekering en uit coulance hebben ze alsnog de helft voor ons betaald. Het valt te proberen. Maar misschien krijg je later spijt als je nu iets doet wat je eigenlijk niet wil.

Toch apart want een paar maanden nadat ons zoontje was overleden kwam er een petitie voorbij en volgens mij kwam daar toen ook positief nieuws uit. Zal eens kijken of ik dat topic nog kan vinden.

Nogmaals sterkte meid!

14. sweetbel

sweetbel VIP lid

27 jan 2010
    5.519
    0
    0
    Wat verschrikkelijk... Heel veel sterkte.

15. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Wat verschrikkelijk!!:(

Heel veel sterkte morgen:(

16. Luvv

Luvv Fanatiek lid

27 okt 2010
    2.803
    3
    38
    Een brok in m'n keel. Zo herkenbaar :( heel veel sterkte morgen. Ik zal aan jullie denken!

17. Eriva

Eriva Niet meer actief

Wat verschrikkelijk, ontzettend veel sterkte en kracht de komende tijd voor jou en je naasten!

18. MamaTal85

MamaTal85 Fanatiek lid

13 sep 2011
    2.088
    204
    63
    NULL
    NULL
    Sterkte! Helaas weet ik wat je doormaakt! Als je behoefte hebt aal praten, advies of wat dan ook pb dan!!

Xxx

19. Floortje27

Floortje27 Fanatiek lid

26 dec 2012
    1.029
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vreselijk heeel veel sterkte gewenst!

Deel Deze Pagina