Wat mooi dat je moeder speciaal het mandje voor haar gaat bekleden. Ik zou inderdaad ook eens informeren bij de uitvaartverzekering. Wij zijn verzekerd bij Dela en de uitvaart voor ons dochter (geboren met 23 weken en 3 dagen zwangerschap) werd wel vergoed. In eerste instantie dacht ik ook dat het vanaf 24 weken was, omdat het dan wettelijk gezien ook moet... maar op aandringen van ml heb ik toen toch eens met ze gebeld en het zou allemaal geregeld worden. Ook kwam er een uitvaartverzorgster bij ons langs enzo na de geboorte. Kijk ook eens op Kindermandjes en Kinderkistjes daar hebben ze eventueel ook kleertjes, rompertjes, omslagdoekjes op maat van je kindje en ze leveren erg snel. Heel erg veel sterkte morgen!
Meid... wat vreselijk voor jullie!! En het idee dat het misschien komt doordat je ziek bent geweest, wat een verdriet, zo'n kwetsbaar kleintje, ik wens je heel erg veel sterkte morgen en natuurlijk in de komende tijd
Heel veel sterkte en kracht toegewenst voor morgen en de tijd die komen gaat! Make a Memory is een stichting die foto's maakt in dit soort verdrietige situaties. Misschien kan je contact met hun opnemen. Zijn 24uur bereikbaar. Sterkte!!!!
Wat een groot verdriet. Wil je zeker voor komende dag extra sterkte en kracht wensen, wat moet het ondragelijk zijn! Neem de tijd de komende dagen, weken en maanden...
Ik kan me even niks ergers bedenken. Wat moet je je gebroken voelen. Ik weet ook niet goed wat ik moet zeggen. Het is te erg om een peptalk te geven want daar zul je niks aan hebben. Je moet er doorheen en het lijkt me een ware h*l op aarde. Hoop echt dat je veel steun zult ervaren en mag leunen op anderen want het is bijna niet te dragen zoveel pijn denk ik. Heel veel kracht gewenst!
Heel veel sterkte vandaag... Hopelijk kan je vriend toch nog even contact opnemen of heeft hij dit al gedaan, met de verzekering. Het proberen waard iig.. Nogmaals, sterkte! Knuffel..
Vreselijk, echt je grootste nachtmerrie. Ik wil jullie allemaal heel veel sterkte en kracht toewensen. Knuffel