Jeetje, kippenvel... Wat vreselijk. Ik wens jou en je gezin alle kracht en sterkte toe om dit te verwerken.
Kippenvel over mn hele lijf tijdens het lezen van je berichtje. Iemand anders zei het al: wat een nachtmerrie heel veel stekte vandaag en voor in de toekomst. Alle kracht toegewenst bij het verwerken van dit grote verlies, jullie meisje, zusje en kleindochter...
Ach meis toch, wat vreselijk. Ik heb geen woorden..... ...heel veel sterkte met het verlies van je kleintje!
Elke keer kom ik hier weer even kijken... Heb je het nog voor elkaar kunnen krijgen dat de uitvaartverzekering het wel vergoed? Bij mijn uitvaartverzekering doen ze dit vanaf 14 weken al, of het wettelijk ook 14 weken is weet ik niet. Maar het lijkt me heel sterk dat jij dit nu niet vergoed zou krijgen. Ik ben trouwens verzekerd bij Axent. Heel erg veel sterkte vandaag, ik weet niet wat ik anders moet zeggen. Woorden schieten tekort hiervoor.
Oh wat verschrikkelijk, het ergste at je kan overkomen!! Heeeel veel sterkte gewenst, en ik hoop dat je de kracht kan vinden voor je bevalling.
Vreselijk geen andere woorden voor. Ik wens jullie heel veel sterkte en kracht. Mijn hart breekt al bij de gedachten kan het me niet voorstellen. Veel sterkte bij de bevalling en de komende tijd.
verschrikkelijk! vind het zo erg voor je en wil je heel veel sterkte wensen de komende tijd! Wat vreselijk dat zoiets kan gebeuren