Wat een afschuwelijk bericht meid. Heel veel sterkte vooral voor de komende dagen maar ook zeker voor daarna. Wat een groot verdriet voor jullie. Knuffel!
Meiden dankjulliewel allemaal!! Het voelt zo onwerkelijk en sta zo machteloos! Dochterjelief net verteld dat de baby dood is gegaan in mama dr buik en ze begraven zal worden. Dan kunnen we altijd naar de sterren kijken en samen even zwaaien. Ze begon heel hard te huilen en ze schreeuwde dat ze haar baby wilde! Mijn hart is in 1000 stukken en ik weet niet hoe ik over een paar maanden hier tegenover sta... Ik krijg nog steeds harde buiken en voel vanalles in me buik en vind het idee heel moeilijk dat er een dood kindje in me buik zit en ik haar niet net zoals mijn eerst meid op zal zien groeien Ook het idee dat ze binnen zoveel dagen gehaald moet worden omdat er anders complicaties met mij kunnen komen... IK WOU DAT DIT EEN NACHTMERRIE WAS EN IK WAKKER KON WORDEN!!
Getverderrie.... Ik heb tranen in m'n ogen.... Heeeeeeeel veel sterkte met het verwerken van dit grote verlies.
Verschrikkelijk Heel veel sterkte en kracht voor jou en je naasten met dit ontzettende zware verlies........
Meid, vreselijk wat je nu doormaakt ! Ik heb hetzelfde twee keer meegemaakt. Het is het meestal afschuwelijke wat ik ooit heb meegemaakt, the living hell ! Ik hoop dat je goed wordt opgevangen in het ziekenhuis, met liefdevolle artsen en verpleegkundigen. Zelf hebben we veel foto's gemaakt, bij ons tweede dochtertje zelfs een bevriende fotografe laten komen. Die foto's zijn goud waard.... Verder zit je nu in zo'n rollercoaster , zo'n groot verdriet.... Ik wens je heel veel sterkte voor de bevalling en voor de tijd die komen gaat. Ik hoop voor jullie dat jullie antwoorden krijgen over Waarom dit is gebeurd en ik wens jullie heel veel kracht en liefde toe ! Je mag me altijd pb en als je daar behoefte aan hebt.
Seradieven, wat een verschrikkelijk nieuws. Nog niet zo lang geleden gelezen over je 20 weken echo en hoe blij je was om er nog een meisje bij te krijgen. Wat erg ook voor je dochtertje. Je had toch al steeds een naar voorgevoel? Ik wens jou, je gezin en je familie heel veel sterkte...